Categories
Corona Health US Canada

अमेरिकी शीर्ष १००,००० मा कोरोनाभाइरसको मृत्यु


iSpeech

अमेरिकाले कोरोनाभाइरस प्रकोपमा चार महिना भन्दा कममा १,००,००० व्यक्तिको मृत्यु पार गरिसकेको छ।

यो कुनै पनि अन्य देश भन्दा बढी घातक देखिएको छ, जबकि यसको १.69 million मिलियन पुष्टि संक्रमण विश्वव्यापी कुल को about०% को लागी खाता।

बिहीबार, आंकडा पुगेको एक दिन पछि, राष्ट्रपति डोनाल्ड ट्रम्पले ट्वीट गरे जसले यसलाई "दुखद माइलस्टोन" भने।

उनको प्रारम्भिक मौन आलोचकहरूले टिप्पणी गरे जसले श्री ट्रम्पले प्रायः टोललाई कम गर्न खोजेका थिए भनेर औंल्याए।

राष्ट्रपतिले कोविड १ from बाट मरेकाहरूको परिवार र साथीहरूप्रति पनि "सहानुभूति र प्रेम" व्यक्त गर्नुभयो।

Skip Twitter post by @realDonaldTrump

पहिलो अमेरिकी संक्रमण वाशिंगटन राज्यमा जनवरी २१ मा रिपोर्ट गरिएको थियो।

गत वर्ष चीनको वुहान शहरमा भाइरस देखा परे पछि विश्वव्यापी रूपमा .6..6 मिलियन मानिसहरूलाई स infected्क्रमित र 35 354,99। व्यक्तिको मृत्यु भएको रेकर्ड गरिएको छ।

अमेरिकाको मृत्युको स 100्ख्या १०,०२ stands। रहेको छ, मेरील्याण्डको जोन्स हप्किन्स युनिभर्सिटीका अनुसार यो महामारी फैलिएको छ।

यसको मतलब कोरिया, भियतनाम, इराक र अफगानिस्तानका युरोपहरू मिलेर बनेको कोविड १ from बाट करिब अमेरिकीहरू मरे।

तर प्रति व्यक्तिको आधारमा अमेरिका मृत्युदरमा बेल्जियम, बेलायत, फ्रान्स र इटली जस्ता नौौं स्थानमा छ, विश्वविद्यालयले देखाएको छ।

अमेरिकाको महामारी कसरी बाँकी विश्वसँग तुलना गर्दछ
'हामीले यसलाई बन्द गरेका छौं' बाट १००,००० अमेरिकी मृत अवस्थामा
अमेरिकाको मृत्यु हुने संख्या अझै चढाईमा छ, र स्वास्थ्य अधिकारीहरु भन्छन् कि वास्तविक संख्या रेकर्ड गरिएको गन्ती भन्दा बढी छ।

राष्ट्रिय चित्र के हो?
बीट राज्यहरूले आइतबार समाप्त हुने हप्ताको लागि नयाँ घटनामा वृद्धि भएको रिपोर्ट गरेको एक रोयटर्स अध्ययनले जनाएको छ।

उत्तरी क्यारोलिना, विस्कॉन्सिन र अर्कान्सास ती मुद्दामा लगातार वृद्धि देख्नेहरू मध्येका हुन्।

शिकागो, लस एन्जलस र उपनगरीय वाशिंगटन डीसी लगायत धेरै महानगरीय क्षेत्रहरूमा केसलोड अटेको छ।

केहि कडा प्रभावित राज्यहरूले न्यूयोर्क सहित मृत्यु दरहरुमा गिरावट देख्न थालेका छन्, जहाँ २१,००० बासिन्दाहरूको मृत्यु भएको छ।

शहर मा संकट को चरम समयमा, दैनिक मृत्यु सयौं मा थियो। अस्पतालहरू असाध्यै छक्क परे र अस्थायी मोर्गेहरू स्वास्थ्य सुविधाहरू बाहिर बनाइए।

राजनीतिक प्रतिक्रिया कस्तो भएको छ?
राष्ट्रपति ट्रम्पले जोड दिएका छन कि उनको प्रशासनको कार्यबिना मृत्युको स 25्ख्या २ higher गुणा बढी हुन सक्छ, यद्यपि आलोचकहरूले उनीलाई ढिलो प्रतिक्रिया दिएको आरोप लगाएका छन।

राज्य गभर्नरहरु पनि नर्सि homes घरहरु मा भाइरस को लागी जो घातक खतरा चाँडै पर्याप्त बुझ्न असफल लागि दोषी छन्।

सुरुमा रिपब्लिकन राष्ट्रपतिले महामारीलाई तल झार्यो र यो alतु फ्लूसँग तुलना गरे। फेब्रुअरीमा उनले भनेका थिए कि अमेरिकामा भाइरस “नियन्त्रणमा” थियो र अप्रिलमा यो "चमत्कारी ढंगले टाढा जान सक्छ"।

उनले 50०,०००-60०,००० को मृत्यु हुने भविष्यवाणी गरे, तब 60०,०००-70०,००० र त्यसपछि "ठ्याक्कै १०,००,००० मुनि"।

श्री ट्रम्पले यो महिना यो सम्मानको ब्याज हो भन्ने तर्क गरे कि अमेरिका विश्वमा सब भन्दा बढी संख्यामा संक्रमित संक्रमण हो "किनकि यसको अर्थ हाम्रो परीक्षण अझ राम्रो छ"।

न्यु योर्कको कोलम्बिया युनिभर्सिटीले गरेको अध्ययनले देखायो कि यदि अमेरिकाले चाँडै काम गरेको भए लगभग about 36,००० मानिस मर्ने थिए।

नोभेम्बरको ह्वाइट हाउसको चुनावमा श्री ट्रम्पको सम्भावित प्रजातान्त्रिक चुनौतीकर्ता जो बिडेनले बुधवार शोक सन्तप्त परिवारलाई एउटा सन्देश पठाए।

"ती व्यक्तिलाई चोट पुर्याउनेहरुलाई तपाईको घाटा भएकोमा म दु: खी छु," पूर्व उप राष्ट्रपतिले ट्वीटमा भने। "राष्ट्र तपाईसँग शोक गर्दछ।"

कुरा अमेरिकाले सही पायो - र गलत भयो

उनले ट्रम्प प्रशासनको स of्कट समाधान गर्ने आलोचना गरे। "यो नराम्रो माइलस्टोन हो जुन हामी पुग्न सकेनौं; यसलाई रोक्न सकिन्थ्यो," उनले भने।

लकडाउन कसरी सजिलो छ?
महामारीको क्रममा करीव million million करोड अमेरिकीहरू काम नगरी अमेरिकाले कोरोनाभाइरसबाट जमेको अर्थव्यवस्था फेरि खोलेर संयुक्त राज्यलाई अगाडि बढाइरहेको छ।

सबै states० राज्यले कोभिड १ rules नियमहरू कुनै न कुनै रूपमा सहज बनाउन सुरु गर्यो।

फ्लोरिडामा विश्वको सबैभन्दा ठूलो थिम पार्क वाल्ट डिस्ने वर्ल्डले राज्यका गभर्नरले अनुमति दिएमा ११ जुलाईदेखि खोल्ने योजना छ।

एमजीएम रिसोर्ट्सको स्वामित्वमा रहेका चार लास भेगास क्यासिनोहरू पनि 4 जुलाईमा पुनः खोल्ने कार्यक्रम छन। कम्पनीले कर्मचारीहरु नियमित रूपमा कोविड - १ for को लागि परीक्षण गरिने छ भन्छ।

हाल, कोभिड १। को लागी कुनै भ्याक्सिन छैन। यस रोगको लागि कुनै पक्का उपचार पनि छैन, तर त्यहाँ धेरै परीक्षण गरिएको छ।

यस महिनामा गरिएको एपी-एनओआरसी सर्वेक्षण अनुसार Americans%% अमेरिकीहरूले भने यदि तिनीहरू उपलब्ध भएमा उनीहरूलाई कोरोनाभाइरस खोप दिइनेछ।

विश्वव्यापी तस्वीर के हो?
ब्राजिलले पछिल्लो २ hours घण्टामा १,०86 new नयाँ मृत्युको रिपोर्ट गरेको छ, जसमा समग्र मृत्यु हुनेहरूको संख्या २,,, 8 to मा पुगेको छ। देश मा अब 411,821 पुष्टि मामलाहरु, संयुक्त राज्य अमेरिका पछि दोस्रो हो

अष्ट्रेलियामा, नेशनल रग्बी लीग प्रतियोगिता बिहीबार फेरि शुरू हुँदैछ - तर खेलाडीहरू र अधिकारीहरूमा कडा प्रतिबन्ध लगाइनेछ।

दक्षिण कोरियामा, करीव २4 लाख विद्यार्थीहरू नयाँ दैनिक घटनाहरूमा सानो वृद्धि भए पनि बुधवार स्कूलमा फर्के

EU को कार्यकारी आयोगले € 750bn (£ 670bn; $ 825bn) को पुन: प्राप्ति कोष प्रस्ताव गरेको थियो। अनुदान र loansण सदस्य राष्ट्रहरुमा वितरित गरिनेछ

बेलायतमा अधिकारीहरूले ठूलो परीक्षण र ट्रेस प्रणालीको घोषणा गरे जसको उद्देश्य संक्रमितहरूसँग नजिकको सम्पर्कमा आएका मानिसहरूलाई भेट्टाउनु हो

साइप्रसले भूमध्यसागरीय टापुको यात्रा गरेपछि भाइरसको लागि सकारात्मक परीक्षण गर्ने कसैको छुट्टी खर्चहरू कभर गर्ने वाचा गरे

इक्वेडरमा, कोरोनाभाइरस परीक्षण किटको अत्यधिक मूल्य निर्धारण गरेको आरोपमा पुलिसले स्वास्थ्य मन्त्रालयको कार्यालय र स्वास्थ्य मन्त्रीको घरमा छापा मारे।

स्रोत : https://www.bbc.com/news/world-us-canada-52821090

Categories
Community Development

Being a Social Mobilizer


iSpeech
Home » News

What do you think are the main challenges in working with people in the community? As a social worker, how do you plan to meet these challenges? (Write in 50 to 200 words

Awareness is required for educating people about social issues through social mobilizers for increasing knowledge.  Being a social mobilizer, people face different challenges than just being easy work.  Illiteracy of the community people, the ego of the different members and the need for financial support in the community are the challenges that can be countered by the social mobilizers while working together with the people.

Illiteracy is one of the chief challenges we face while working with community members in the awareness sessions.  Firstly, conveying the message to them is tough when the medium of instruction is different than what they speak was our problem. Social mobilizers might not be very well equipped in the Nepali language and the community people could have a hard time understanding. Uneducated people can be the factor for the difficulty for social mobilizers like us, making it a hard time for us.

'Obstruction in our work simply by the people either by not cooperating or not showing enthusiasm must be due to their ego is another issue as attitude is everything'. People of society can be difficult to handle either due to educational status or their attitude. Village leaders and educated people normally do not attend the awareness session when social mobilizer is not matured enough. So, attitude can play a negative role in the community making less impact in the community.

Attending such a session, people try to get benefited from economic support mainly than just speaking to them. People often expect monetary support to attend such sessions and not inspired to participate in it due to their feeling of the importance of time as money. When we notified the people about the distribution of materials such as seeds of tomato, cauliflower, and chilies, weighing machine, and polybags for seeds, many people showed up on the last day.

To sum up, illiteracy, ego and the intense need for finance are the components of main challenges while in the community. Moreover, I feel they can be part of the reason why social mobilizers got a job in the community; if not they would not be hired by the company.

तपाईको विचारमा समुदायका मानिसहरूसँग काम गर्दा आईपर्ने मुख्य चुनौतीहरु के के हुन्? एक सामाजिक परिचालकको रूपमा तपाइँ कसरी यी चुनौतिहरूको सामना गर्ने योजना बनाउनुहुन्छ? (५० देखि २०० सब्दमा लेख्नुहोस्

ज्ञान बढाउनको लागि सामाजिक परिचालनकर्ताहरूको माध्यमबाट मानिसहरूलाई सामाजिक मुद्दाहरूको बारेमा शिक्षित गर्न जागरूकता आवश्यक छ। एक सामाजिक परिचालक भएर, मान्छेहरू सजिलो कामको भन्दा फरक चुनौतीहरूको सामना गर्दछन्। सामुदायिक जनताको अशिक्षा, बिभिन्न सदस्यहरूको अहंकार र समुदायमा आर्थिक सहयोगको आवश्यकता भनेको ती चुनौतीहरू हुन् जसलाई सामाजिक परिचालनकर्ताहरूले जनतासँग मिलेर काम गर्ने क्रममा सामना गर्न सकिन्छ।

जागरूकता सत्रहरूमा समुदायका सदस्यहरूसँग काम गर्दा निरक्षरता हामीले सामना गर्ने प्रमुख चुनौतीहरू मध्ये एक हो। सर्वप्रथम, उनीहरूलाई सन्देश पठाउन गाह्रो हुन्छ जब निर्देशनको माध्यम उनीहरू बोल्ने कुरामा हाम्रो समस्या थियो भन्दा फरक हुन्छ। सामाजिक परिचालकहरू नेपाली भाषामा राम्ररी सुसज्जित हुन नसक्ने हुन सक्छ र समुदायका मानिसहरूसँग बुझ्न कठिन हुन सक्छ। अशिक्षित व्यक्तिहरू हामी जस्ता सामाजिक परिचालकहरूको लागि कठिनाईको कारक हुन सक्छन्, जुन हाम्रो लागि कठिन समय बनायो।

हाम्रो काममा बाधा अवरोध हो कि मानिसहरूले या त सहयोग गर्दैनन् वा उत्साह नदेखाऊन्, यो तिनीहरूको अहंकारको कारण हुनुपर्दछ र त्यो समस्या हो किनभने दृष्टिकोण नै सबै थोक हो।" कि त शैक्षिक स्थिति वा तिनीहरूको दृष्टिकोण समाज मा व्यक्ति लाई ह्यान्डल गर्न गाह्रो बनाउन सक्छ। गाउँका नेता र शिक्षित व्यक्ति सामान्यतया जागरूकता सत्रहरूमा भाग लिदैनन् जब सामाजिक परिचालनकर्ता परिपक्व हुँदैन। त्यसोभए, मनोवृत्तिले समुदायमा नकारात्मक भूमिका खेल्न सक्छ समुदायमा कम प्रभाव पार्न।

यस्तो सत्रमा उपस्थित भई मानिसहरू आर्थिक समर्थनबाट फाइदा लिन खोज्छन् केवल उनीहरूसँग मात्र कुरा गर्दैनन्। व्यक्तिहरू प्रायः यस्ता सत्रहरूमा मौद्रिक सहयोगको अपेक्षा गर्छन् र पैसाको रूपमा उनीहरूको समयको महत्त्वको भावनाले यसमा भाग लिन प्रेरित गर्दैनन्। जब हामीले मानिसहरूलाई टमाटर, फूलगोभी, र खोर्सानीको तौल, मेशिन, र बीजहरूका लागि पालीब्याग जस्ता सामग्रीको वितरणको बारेमा सूचित गर्‍यौं, धेरै मानिसहरूले अन्तिम दिन देखाए।

सारांशमा, निरक्षरता, अहंकार र वित्तको लागि गहन आवश्यकता मुख्य चुनौतिहरूको अंशहरू हुन् समुदायमा हुँदा। यस बाहेक, मलाई लाग्छ कि तिनीहरू सामाजिक परिचालनकर्ताहरूले समुदायमा जागिर पाउनुको कारणको हिस्सा हुन सक्छन्; यदि होईन भने तिनीहरू कम्पनी द्वारा काममा लिइनन्।

 

Categories
Essay

Why was I interested in Teach for Nepal?


iSpeech
Children are the future of a country, development of the country depends upon the type of citizens we are producing in the future, education can only bring about the change so we must start from the grass-root level to provide quality education to the unprivileged children living in the rural areas of Nepal. It’s a praiseworthy job initiated by the teach for Nepal(TFN) to improve the educational status in the country and produce prospective leaders.

Seeing the poor performance of the SLC result, it is a compelling message for all of us to take some real and dignified effort to work on it. I think TFN movement will surely going to improve the education system in our country.  Hence I want to join hands with them for this beginning.

A single seed sowed produces many fruits, likewise, a single leader in education will surely produce hundreds of future leaders to come. The vision is great and great minds working in it.  Hence I am sure I will make a big difference.

The intensive two-year leadership training program is designed for us to tackle one of the most pressing issues in Nepal – education inequality and quality of education – while preparing us to become effective lifelong leaders.

It helps us to develop our leadership in the following areas:
a) Classroom

We learn the potentiality of these poor and needy children and believe in the inherent potential of each of the student and work diligently to put each child into a different life path and be an effective leader as a teacher.

We learn to lead by action and display courage and compassion to support children in difficult socio-economic circumstances to excel. We learn to become an inspirational role model to the students.

  1. b) Community

During the fellowship, we will have the opportunity to identify, design, and implement community-based projects. We will work with students, school teams, and community members to solve real problems in school or communities that schools serve. These projects will not only benefit the community but help us develop project management and leadership skill.

  1. c) Leaders of today and tomorrow

As alumni  of TFN, we will have the opportunity to engage in a variety of leadership role to bring fundamental transformation to education in Nepal. We will become life long leaders, who work to ensure quality education for all children in Nepal.

The TFN  is about becoming a leader and working towards achieving success for ourselves and others. It helps us choose one of four leadership development tracks to excel. The Fellowship presents a challenging and rewarding opportunity for us who want to develop our skills while having an impact.

During the Fellowship, we will have the opportunity to pursue the leadership courses. These courses will offer an opportunity to develop our understanding of the following sector and prepare for post-fellowship life.

- Social Entrepreneurship
- Entrepreneurship / Small Business Development
- Government, Policy, and Advocacy
- Education and School Leadership
- Teach For Nepal Fellowship

Hence I would contribute myself personally to join TFN for two years full commitment to serve the government schools or community schools of Nepal, learn about the anthropology of the places outside Kathmandu valley and fulfill my hobby of visiting new places.

मलाई नेपालको लागि Teach for Nepal सिकाउनमा किन रुचि थियो?

बच्चाहरू एक देशको भविष्य हुन्, देशको विकास हामी भविष्यमा सिर्जना गरिरहेका नागरिकहरूको प्रकारमा निर्भर गर्दछ, शिक्षाले मात्र परिवर्तन ल्याउन सक्छ त्यसैले हामीले असीमित बच्चाहरूलाई गुणस्तरीय शिक्षा प्रदान गर्न घाँस जरा तहबाट सुरु गर्नुपर्दछ। नेपालको ग्रामीण क्षेत्रमा बसोबास गर्ने। यो देशको शैक्षिक स्थिति सुधार गर्न र सम्भावित नेताहरू उत्पादन गर्न नेपाल (TFN) को शिक्षा द्वारा शुरू गरिएको एउटा प्रशंसनीय काम हो।

एसएलसी नतिजाको खराब प्रदर्शन देखेर हामी सबैलाई यसमा काम गर्न केही वास्तविक र मर्यादित प्रयास गर्न बाध्य पार्ने सन्देश हो। मलाई लाग्छ TFN आन्दोलनले पक्कै पनि हाम्रो देशमा शिक्षा प्रणालीमा सुधार ल्याउनेछ। यसैले म उनीहरूसँग यस सुरुवातको लागि हात मिलाउन चाहन्छु।

एकल बीउ छरिएर धेरै फल फलाउँछ, त्यस्तै गरी, शिक्षाको एकल नेता पक्कै आउन सयौं भविष्यका नेताहरू उत्पादन गर्दछ। यो दृष्टि महान हो र यसमा काम गर्ने महान दिमागहरू छन्। यसैले म निश्चित छु कि म एक ठूलो भिन्नता ल्याउनेछु।

गहन दुई बर्षे नेतृत्व प्रशिक्षण कार्यक्रम नेपालका सबैभन्दा महत्वपूर्ण समस्याहरू मध्ये एक - शैक्षिक असमानता र शिक्षाको गुणस्तर - जब कि हामीलाई प्रभावकारी आजीवन नेता बन्न तयार पार्ने उद्देश्यले समाधान गर्न डिजाइन गरिएको हो।

यसले हामीलाई निम्नलिखित क्षेत्रहरूमा हाम्रो नेतृत्व विकास गर्न मद्दत गर्दछ:
क) कक्षा कोठा

हामी यी गरिब र दरिद्र बच्चाहरूको सामर्थ्यता सिक्छौं र प्रत्येक विद्यार्थीको स्वाभाविक क्षमतामा विश्वास गर्छौं र लगनशील भई प्रत्येक बच्चालाई बिभिन्न जीवन मार्गमा सार्न र शिक्षकको रूपमा एक प्रभावकारी नेता हुन प्रयास गर्दछौं।

हामी कार्यद्वारा नेतृत्व गर्न सिक्छौं र कठिन सामाजिक-आर्थिक परिस्थितिहरूमा उत्कृष्टताको लागि बच्चाहरूलाई समर्थन गर्न साहस र अनुकम्पा प्रदर्शन गर्दछौं। हामी विद्यार्थीहरूको लागि एक प्रेरणादायक रोल मोडेल हुन सिक्छौं।

b) समुदाय
फेलोशिपको बखत, हामीसँग समुदायमा आधारित परियोजनाहरू पहिचान, डिजाइन र कार्यान्वयन गर्ने अवसर हुनेछ। हामी विद्यार्थीहरू, स्कूल टोलीहरू, र समुदाय सदस्यहरूसँग स्कूल वा स्कूलहरू प्रस्तुत गर्ने समुदायहरूमा वास्तविक समस्याहरू समाधान गर्न काम गर्नेछौं। यी परियोजनाहरूले समुदायलाई मात्र फाइदा गर्दैन तर परियोजना व्यवस्थापन र नेतृत्व कौशल विकास गर्न सहयोग पुर्‍याउँछ।

c) आज र भोलि नेताहरू
टीएफएनका विद्यार्थीका रूपमा हामीले नेपालमा शिक्षामा मौलिक परिवर्तन ल्याउन विभिन्न नेतृत्व भूमिका खेल्ने अवसर पाउनेछौं। हामी आजीवन नेता बन्ने छौँ, जसले नेपालका सबै बालबालिकाका लागि गुणस्तरीय शिक्षा सुनिश्चित गर्न काम गर्दछन्।

TFN एक नेता बन्ने र आफू र अरुको लागि सफलता प्राप्त गर्ने दिशामा काम गर्ने बारे हो। यसले हामीलाई उत्कृष्टता लिन चारवटा नेतृत्व विकास ट्र्याकहरू मध्ये एक छनोट गर्न मद्दत गर्दछ। फेलोशिपले हाम्रा लागि चुनौतीपूर्ण र इनामदायी अवसर प्रदान गर्दछ जुन प्रभावको प्रभावको साथ हाम्रा कौशलताहरू विकास गर्न चाहन्छन्।

फेलोशिपको बखत हामीसँग नेतृत्व कोर्सहरू अनुसरण गर्ने अवसर हुनेछ। यी पाठ्यक्रमहरूले निम्न क्षेत्रहरू बारेको हाम्रो समझलाई विकास गर्न र पोस्ट-फेलोशिप जीवनको लागि तयारी गर्ने अवसर प्रदान गर्दछ।

- सामाजिक उद्यमशीलता
- उद्यमशीलता / लघु व्यवसाय विकास
- सरकार, नीति, र वकालत
- शिक्षा र स्कूल नेतृत्व
- नेपाल फेलोशिपका लागि सिकाउनुहोस्

यसैले म TFN मा सामिल हुन व्यक्तिगत रुपमा योगदान पुर्‍याउने छ दुई वर्ष पूर्ण सरकारी प्रतिबद्धता वा सरकारी स्कूल वा सामुदायिक विद्यालयहरूको सेवा गर्न, काठमाडौं उपत्यका बाहिरका ठाउँको नृविज्ञानको बारेमा जान्न र नयाँ ठाउँहरू भ्रमण गर्ने मेरो शौक पूरा गर्न।

Categories
Education

Challenging situation in the past


Powered by iSpeech
To pursue my career in the teaching field rather than telecommunication, I applied to an educational institution.  I was called for the interview the day I applied from Kantipur English High School, Maharajgung.  The voice was of a non-native speaker, supposed British.

In the interview the next day, I waited for a long time and was finally sent with a foreigner. She introduced herself as  Jerell Morales ; interviewed me for a science and math teacher in written and oral and took me for the second interview with the principal.  After finalizing my salary at Rs 12000/-   she told me she would let me know if I was selected. Mrs. Jerell Morales thanked me for showing for the interview and it was great talking to me. I assumed I was not selected and wished myself better luck in next place!

The next day I was called again; talked more than job description for my applied position. “Being a product of one of the reputed schools in the country which can be seen from the CV you must be active in activities by looking in the C.V.,” she flattered me. “Can you collect and submit names of the participants of the students for the activities of the school to the vice principal.” That was what I understood at the moment because of my nervousness. I didn’t take it seriously but agreed upon it as keeping the names was a very easy task whereas I had been coordinating events from GAA.  According to her Mrs.  Jerell Morales, who had been doing the previous year, would be busy this year as her new appointment as V.P of the school this year

Once the academic session began and the E.C.A activities were to be conducted I was called by Ms. Jerell Morales. She asked “Are you interested to organize the activities of the school? Mr. Bhoj, a new English teacher of grade ten, is showing interest in the same position. But he has no experience in conducting activities. ” I showed my interest. She told me to talk about additional payment with the principal.  I talked with the principal and was appointed as the E.C.A Coordinator. I got a new opportunity and my remuneration was increased by Rs 3,000/- for my additional duty.

It was my first job as a paid coordinator. I was not an event coordinator but an E.C.A Coordinator in the school. I had to work with old staff competing for the same post. It is a common practice in Nepal to pull the legs of those who are excelling. Later everything was put on my head from the vice-principal, who was the daughter in law of the principal from the Philippines, left me independently to take a decision and consult with the principal for any of the related activities and conduct the activities.  Hence it was a big challenge for me to prove myself as a successful E.C.A coordinator for the first time in an academic institution.

The activities of the school were to be run according to the school calendar which was a huge challenge. As I couldn’t run the way I used to conduct in GAA  with the volunteers after deciding together with the team with our own plans, it was a completely unusual scenario to face. I had never attended some of the activities in St. Xavier’s School, Godavari and Jawalakhel and college like Ad Spoof competition.  When I inquired personally to the oldest teachers of the school for their opinion in conducting those activities, they acted like losing confidence that I had no ideas to conduct the activities. Indeed I was going to bring a difference in the school, which I was confident. Rather than telling my history, I wanted to prove from the success work. Nevertheless, I started to do it in my system after inquiring a lot about the new programs of the school, consulting with the principal and vice-principal than the team. The co-curricular activities were conducted in an organized way and differently. Students really enjoyed them. Then the old teachers started to believe me. I sought after to commence various innovative programs with the teachers however blocked me since it would increase their work.

I would like to thank the management of Kantipur English High School for providing me such an opportunity to exercise my leadership qualities that really helped in the next school  Baba boarding high school as an E.C.A coordinator.

विगतमा चुनौतीपूर्ण अवस्था

दूरसञ्चारको सट्टा शिक्षण क्षेत्रमा मेरो क्यारियर बनाउनको लागि मैले एउटा शैक्षिक संस्थानमा आवेदन दिएँ। मैले कान्तिपुर अंग्रेजी हाईस्कूल महाराजगंगबाट आवेदन गरेको दिन मलाई अन्तर्वार्ताको लागि बोलाइएको थियो। आवाज एक गैर-देशी वक्ताको हो, ब्रिटिश मानिन्छ।

अर्को दिन अन्तर्वार्तामा, म लामो समयको लागि कुर्दै थिएँ र अन्तमा एक विदेशीसँग पठाइएको थियो। उनले आफूलाई जेरेल मोरालेसको रूपमा परिचय गरे; मेरो लिखित र मौखिक मा एक विज्ञान र गणित शिक्षक को लागी अन्तर्वार्ता र प्रिन्सिपल संग दोस्रो अन्तर्वार्ताको लागि मलाई लग्यो। मेरो तलब १२००० / - मा अन्तिम रुप दिइसके पछि उनले मलाई बताइन कि यदि म चयन भएँ भने पनि मलाई बताउन। श्रीमती जेरेल मोरालेसले अन्तर्वार्ताका लागि देखाएकोमा मलाई धन्यवाद दिए र यो मसँग कुरा गर्दा ठूलो थियो। मैले सोचें कि म चयन गरिएको छैन र अर्को ठाउँमा राम्रो भाग्यको इच्छा गर्छु!

अर्को दिन मलाई फेरि बोलाइयो; मेरो लागू गरिएको स्थितिको लागि कामको वर्णन भन्दा बढी कुरा गर्‍यो। "मुलुकका एक प्रतिष्ठित स्कूलको उत्पादन हुदैछ जुन सीभीबाट देख्न सकिन्छ तपाई सी.भी.मा देखेर क्रियाकलापमा सक्रिय हुनुपर्दछ," उनले मलाई चकित पारे। "के तपाईं स्कूलको गतिविधिको लागि विद्यार्थीहरूको सहभागीको नाम संकलन र उप प्रिन्सिपललाई बुझाउन सक्नुहुन्छ?" मेरो घबराहटको कारणले गर्दा म यो कुरालाई बुझ्दछु। मैले यसलाई गम्भीरताका साथ लिएन तर नामहरू राख्नु धेरै सजिलो कामको रूपमा यसमा सहमत भएँ जबकि म GAA बाट घटनाहरू समन्वय गर्दै थिएँ। उनको श्रीमती जेरेल मोरालेसका अनुसार, जो अघिल्लो वर्ष गरिरहेका थिए, उनी यस बर्ष स्कूलको V.P को रूपमा नयाँ नियुक्तिको रूपमा यस वर्ष व्यस्त हुनेछन्।

एक पटक शैक्षिक सत्र सुरु भयो र E.C.A गतिविधिहरू सञ्चालन हुनुपर्‍यो मलाई श्रीमती जेरेल मोरालेसले बोलाएको थियो। उनले सोधिन् "के तपाइँ स्कूलको गतिविधिहरु संगठित गर्न चाहानुहुन्छ? दसौं कक्षाका नयाँ अ English्ग्रेजी शिक्षक भोजले पनि त्यस्तै पदमा चासो देखाए। तर उहाँलाई गतिविधिहरू सञ्चालन गर्न कुनै अनुभव छैन। "मैले मेरो चासो देखायो। उनले मलाई प्रिन्सिपलसँग थप भुक्तानीको बारेमा कुरा गर्न भने। मैले प्रिन्सिपलसँग कुरा गरेँ र E.C.A Coordinator को रूपमा नियुक्त भए। मैले नयाँ अवसर पाएँ र मेरो थप भुक्तानीका लागि मेरो पारिश्रमिक Rs००० / - बढाइयो।

यो सशुल्क समन्वयकको रूपमा मेरो पहिलो काम थियो। म घटना समन्वयक होइन तर स्कूलमा E.C.A Coordinator थियो। मैले उही पोष्टको लागि प्रतिस्पर्धा गर्ने पुराना स्टाफहरूसँग काम गर्नुपर्‍यो। नेपालमा एक्सेलिlling्ग गर्नेहरूको खुट्टा तान्न विगतमा चुनौतीपूर्ण अवस्था

सामान्य चलन छ। पछि सबै कुरा मेरो टाउकोमा उप-प्रिन्सिपलबाट राखियो, जो फिलिपिन्सका प्रिन्सिपलकी बुहारी थिइन। मलाई कुनै निर्णय लिन र सम्बन्धित कुनै पनि क्रियाकलापको लागि प्रिन्सिपलसँग परामर्श लिन र गतिविधिहरू सञ्चालन गर्न स्वतन्त्र रूपमा छोडियो। यसैले मेरोलागि एक शैक्षिक संस्थामा पहिलो पटक सफल E.C.A संयोजकको रूपमा प्रमाणित गर्नु मेरो लागि ठूलो चुनौती थियो।

स्कूलका गतिविधिहरू स्कूल क्यालेन्डरका अनुसार सञ्चालन गर्नु पर्ने थियो जुन ठूलो चुनौती थियो। जस्तो कि म GAA मा स्वयम्सेवकहरूसँग टोलीसँगै आफैंको योजनाको साथ निर्णय गरेपछि चलाउन प्रयोग गर्ने तरिका चलाउन सक्दैनौं, यो सामना गर्न एक पूर्ण अनौठो परिदृश्य थियो। मैले सेन्ट जेभियर स्कूल, गोदावरी र जावलाखेल र कलेजमा विज्ञापन स्पूफ प्रतियोगिता जस्ता केही गतिविधिहरूमा कहिले पनि भाग लिएको थिइन। जब मैले ती गतिविधिहरू सञ्चालनमा उनीहरूको विचारका लागि स्कूलको सबैभन्दा पुरानो शिक्षकहरूलाई व्यक्तिगत रूपमा सोधपुछ गर्‍यो, तिनीहरू त्यस्तो विश्वास गुमाए जस्तो लाग्छ कि गतिविधिहरू सञ्चालन गर्ने मेरो कुनै विचार छैन। वास्तवमा म स्कूलमा भिन्नता ल्याउन जाँदैछु, जुन म विश्वस्त थिए। मेरो ईतिहास बताउनुको सट्टा, म सफलताको कार्यबाट प्रमाणित गर्न चाहान्छु। जे होस्, मैले स्कूलको नयाँ कार्यक्रमहरूको बारेमा धेरै सोधपुछ गरेपछि टोलीको भन्दा प्रिन्सिपल र उप-प्रिन्सिपलसँग परामर्श लिएर यो गर्न शुरू गरें। सह-पाठ्यक्रम गतिविधिहरू संगठित तरिकामा र फरक तरिकाले सञ्चालन गरिएको थियो। विद्यार्थीहरूले उनीहरूलाई साँच्चिकै रमाए। त्यसोभए पुराना शिक्षकहरूले मलाई विश्वास गर्न थाले। मैले शिक्षकसँग विभिन्न नवीन कार्यक्रमहरू सुरु गर्ने प्रयास गरें तर यसले मलाई अवरुद्ध गर्यो किनकि यसले उनीहरूको काम बढाउँदछ।

मलाई कान्तिपुर इ High्ग्रेजी हाईस्कूलको प्रबन्धकलाई धन्यवाद दिन चाहन्छु कि मलाई मेरो नेतृत्व गुण प्रयोग गर्ने अवसर प्रदान गर्न को लागी उसले अर्को स्कूल बाबाको उच्च माध्यमिक विद्यालयमा E.C.A संयोजकको रूपमा सहयोग पुर्‍यायो।