Categories
Corona Health

डब्ल्यूएचओले गंभीर रूपमा बिरामी COVID-19 बिरामीहरूको उपचारमा डेक्सामेथासोन प्रयोगको बारेमा प्राथमिक परिणामहरूलाई स्वागत गर्दछ

विश्व स्वास्थ्य संगठन (डब्ल्यूएचओ) ले युनाइटेड किंगडम (युके) बाट शुरुका क्लिनिकल परीक्षण परिणामहरूलाई स्वागत गर्दछ जसले डेक्समेथासोन, एक कोर्टिकोस्टेरोइड, कोओभिड १ बाट गंभीर रूपमा बिरामी बिरामीहरूका लागि जीवन बचाउन सक्छ। भेन्टिलेटरका बिरामीहरूलाई उपचारको मृत्युदर करिब एक तिहाइले घटाइएको देखिएको थियो र अक्सिजनको आवश्यकता पर्ने बिरामीहरूको लागि मृत्युदर करिब पाँचौंले घटाइएको थियो।

लाभ केवल कोविद – १९ बाट गम्भीर बिरामी बिरामीहरूमा मात्र देखिएको थियो, र हल्का रोग भएका बिरामीहरूमा पनि अवलोकन गरिएको थिएन।

डेक्सामेथासोन एक स्टेरोइड हो जुन १९६० को दशकदेखि ईन्फ्लेमेटरी डिसअर्डरहरू र केही क्यान्सर सहित विभिन्न सर्तहरूमा सूजन कम गर्न प्रयोग भइरहेको छ। यो १९७७ देखि डब्ल्यूएचओ मोडलका आवश्यक औषधिहरूको सूचीमा बहु फॉर्म्युलेसनमा सूचीबद्ध गरिएको छ, र हाल अफ-प्याटेन्ट छ र धेरै देशहरूमा सस्तो रूपमा उपलब्ध छ।

अन्वेषकहरूले WHO सँग परीक्षणका नतीजाहरूको बारेमा प्रारम्भिक अन्तर्दृष्टि साझा गरे, र हामी आगामी दिनमा पूर्ण डाटा विश्लेषणको लागि तत्पर छौं। डब्ल्यूएचओ ले यस हस्तक्षेपको हाम्रो समग्र समझ बढाउन एक मेटा-विश्लेषण समन्वय गर्नेछ। WHO क्लिनिकल मार्गनिर्देशन अद्यावधिक हुनेछ कसरी र कहिले कोविद -१९ मा लागू हुने औषधि प्रतिबिम्बित गर्न।

आजको समाचारले डब्ल्यूएचओ रिसर्च र डेभलपमेन्ट ब्लूप्रिन्ट बैठकको गठन गर्दछ, जुन कोभिड १ for को स्वास्थ्य टेक्नोलोजीको गति लिनको लागि फेब्रुअरीको बीचमा जेनेभामा भएको थियो, जहाँ स्टेरोइडको प्रयोगमा थप अनुसन्धान प्राथमिकताका रूपमा हाइलाइट गरिएको थियो। निष्कर्षहरूले कार्य गर्न सक्ने प्रमाणहरू उत्पादन गर्ने ठूला अनियमित नियन्त्रण परीक्षणहरूको महत्त्वलाई सुदृढ गर्दछ। डब्ल्यूएचओले COVID-19 उपकरण एक्सेलेरेटरको पहुँचको छाता अन्तर्गत COVID-19 लाई सामना गर्न जीवन बचाउने उपचारविधि र खोपहरू विकास गर्न सबै साझेदारहरूसँग मिलेर कार्य जारी राख्नेछ।

Source : https://www.who.int/

Categories
War

विवादित सीमामा चीनसँगको झडप पछि २० भारतीय सैनिकको मृत्यु

जेम्स ग्रिफिथ्स, स्वाति गुप्ता, बेन वेस्टकोट र रोब पिकेटा, सीएनएन द्वारा २१ ३० GMT (०५३० HKT) जून १६ , २०२० अपडेट गरियो

(सीएनएन) हिमालयको सोमबार दिउँसो देशको डिफेक्ट सीमानामा चिनियाँ सेनाको “हिंसात्मक अनुहार” पछि कम्तीमा २० भारतीय सैनिक मरे भनी भारतीय सेनाले भनेको छ।

यो घटना विवादित अक्साई चिन-लद्दाख क्षेत्रको गाल्वान उपत्यकामा चलिरहेको “डिस्केलेसन प्रक्रिया” को क्रममा भएको छ जहाँ सेनाको ठूलो सिमा निर्माण भइरहेको बताइएको छ। हप्ताहरु अघि सीमाको दुबै छेउमा वरिष्ठ सैनिक कमाण्डरहरू सुरु भएको थियो। यस महिनाको सुरूमा कुरा गर्दछ।

भारतीय सेनाले यस अघि तीन सैनिकको मृत्यु भएको बताएको थियो, तर मंगलबार थपे कि थप १७ सेना “जो ठाडो स्थानमा कर्तव्यको रेखामा गम्भीर रूपमा घाइते भएका छन् र उच्च उचाइको इलाकामा उप-शून्य तापक्रममा पर्दा उनीहरुको मृत्यु भएको छ। घाइते ४० बर्ष भन्दा बढी वर्षको लागि दुई देशको विवादित सीमामा पहिलो मृत्यु हुने मृत्यु हो।

भारतीय सेनाको अघिल्लो बयान अनुसार त्यहाँ “दुवै पक्षको ज्यान गयो”, तर यसले कुनै चिनियाँ घाइतेको संख्या तोकेको छैन।
विज्ञप्तिमा थप भनिएको छ कि दुबै पक्षका वरिष्ठ सैन्य अधिकारीहरू अहिले स्थिति अयोग्य बनाउनका लागि बैठक गरिरहेका छन्।
“भारत र चीनले सैन्य र कूटनीतिक माध्यमबाट पूर्वी लद्दाखको सीमा क्षेत्रको स्थितिको विफलताबारे छलफल गरिरहेको छ,” भारतीय विदेश मन्त्रालयका प्रवक्ता अनुराग श्रीवास्तवले मंगलबार भने।

उनले भने कि वरिष्ठ कमाण्डरहरू शनिबार, जून 6 को एक “उत्पादक बैठक” को अवधिमा “यस्तो बृद्धि गर्नका लागि प्रक्रियामा सहमत भएका थिए” र ग्राउन्ड कमाण्डरहरूले कार्यान्वयनको सम्बन्धमा बैठक गरेका थिए।

“जब यो हाम्रो आशा सहजै झल्किनेछ भन्ने अपेक्षा गरिएको थियो भने चिनियाँ पक्ष गल्वान उपत्यकामा वास्तविक नियन्त्रण रेखा (एलएसी) लाई सम्मान गर्न सहमतिबाट पछि हटे,” उनले भने।

“दुबै पक्षले हताहत भोग्नुपरेको छ कि उच्च स्तरमा भएको सम्झौता बिरुद्द चिनियाँ पक्षले पालना गरेमा बच्न सकिन्थ्यो।”

“सीमा व्यवस्थापनप्रति यसको जिम्मेवार दृष्टिकोणलाई हेरेर भारत यो कुरा प्रस्ट छ कि यसको सबै गतिविधिहरू सधै LAC को भारतीय पक्षमा हुन्छ। हामी चिनियाँ पक्षको पनि त्यस्तै अपेक्षा गर्दछौं। हामी शान्ति र सुव्यवस्थाको रखरखावको आवश्यकताप्रति दृढ विश्वस्त छौं। सीमा क्षेत्र र कुराकानीबाट मतभेदको समाधानका साथसाथै हामी भारतको सार्वभौमिकता र क्षेत्रीय अखण्डता सुनिश्चित गर्न पनि कडा प्रतिबद्ध छौं।

भारतीय रक्षामन्त्री राजनाथ सिंहले विदेश मन्त्री, प्रतिरक्षा प्रमुख, र सेना, नौसेना र वायुसेना प्रमुखहरूसँग मंगलबार भेट गरे र “पूर्वी लद्दाखको परिचालन अवस्था” को समीक्षा गर्न सेनाले भने।

मंगलबार नियमित समाचार सम्मेलनमा चिनियाँ विदेश मन्त्रालयका प्रवक्ता झाओ लिजियानले सोमबार भने, “भारतीय सेनाले हाम्रो सहमतिलाई गम्भीर रूपमा उल्लघन गरेको छ र गैरकानुनी क्रियाकलापको लागि दुई पटक सीमा रेखा पार गरेको थियो र चिनियाँ सेनालाई उक्साएको थियो र उनीहरूमाथि हमला गरेको थियो जसले दुई पक्षबीच गम्भीर शारीरिक द्वन्द्व निम्त्याउँछ। “

“चीनले भारत पक्षको साथ कडा विरोध र प्रतिनिधित्व दर्ता गरेको छ, र हामी फेरि एकपल्ट हामी भारत पक्षलाई हाम्रो सहमति अनुरुप कडाईका साथ आफ्नो अगाडि रहेका सेनालाई कडाइका साथ कडा पार गर्न आग्रह गर्दछौं र सीमा पार नगर्ने र समस्या नउठाउने वा एकतरफा कदम चाल्ने छैनौं। यसले मामिलालाई जटिल बनाउँदछ, “झाओले थपे।
“हामी दुबै कुराकानी र सान्त्वनाको माध्यमबाट यो मुद्दालाई सुल्झाउने कुरामा सहमत भयौं र सीमा क्षेत्रमा सहज र शान्ति कायम गर्नका लागि प्रयास गर्ने छौं।”

झाओले कुनै चिनियाँ हताहत भएको थियो कि भएन भनेर टिप्पणी गरेन।

चीनको पीपुल्स लिबरेशन आर्मी (पीएलए) ले मंगलबार रात एक विज्ञप्ति जारी गरी भारतीय सेनालाई “उत्तेजक कार्यहरू” भनेर वर्णन गरिएको कुरा तुरुन्त रोक्न भन्यो र “कुराकानी र वार्ताको सही मार्गबाट ​​मुद्दालाई सुल्झाउनु भन्यो।”

पश्चिमी रंगमञ्चका प्रवक्ता झाhang शुलीले चीनको रक्षा मन्त्रालयको वेबसाइटमा भने। “भारतीय सैनिकहरूले यसको प्रतिबद्धता उल्ल ,्घन गरे, अवैध गतिविधिहरूको लागि सीमा रेखा पार गरे र जानाजानी उत्तेजक आक्रमणहरू गरे।”

झाहंगले भने कि “दुई पक्षबीचको गम्भीर शारीरिक संघर्ष” बाट “हताहत भएको थियो।”

२०१२ मा भारतीय सेनाको ब्यानर पोष्ट लद्दाखमा सडकको छेउमा देखिएको छ। यस क्षेत्रले चीन र पाकिस्तान दुबैको सीमा छ।
२०१२ मा भारतीय सेनाको ब्यानर पोष्ट लद्दाखमा सडकको छेउमा देखिएको छ। यस क्षेत्रले चीन र पाकिस्तान दुबैको सीमा छ।

“हामी भारत पक्षलाई आफ्ना अग्रगामी सेनाहरूलाई कडाइका साथ कडाइका साथ कडा उल्लंघन गर्ने र उत्तेजक कारबाही गर्न तुरुन्तै रोक्न, चीनसँग समान दिशातर्फ जाने र मतभेद सुल्झाउन वार्ता र वार्ताको सही मार्गमा फर्कन आग्रह गर्दछौं,” विज्ञप्तिमा भनिएको छ।
चार दशक भन्दा बढी समयदेखि विवादित सीमामा पहिलो सैन्य हताहतमा सोमबारको मृत्यु भएको भारतीय सुरक्षा विज्ञहरूले सीएनएनलाई बताए।

“हामी कम्तिमा ४५ वर्षदेखि वास्तविक नियन्त्रण रेखामा हताहत भएनौं,” नयाँ दिल्लीको जवाहरलाल नेहरू विश्वविद्यालयका सहयोगी प्राध्यापक र राजनीतिक विश्लेषक हैप्पीमोन जेकबले भने। “यो सायद एक खेल-परिवर्तनकर्ता हो। यो सायद भारतले ४५ बर्षदेखि चीनसँगको सम्बन्धको अन्त्यको शुरुवात हो।”

पूर्व भारतीय सेना प्रमुख जनरल बिक्रम सिंहले पनि सीएनएनलाई पुष्टि गरे कि यो विगत बर्षमा यस्तो पहिलो घटना हो।

गएको महिनादेखि नै हिमालयमा विश्वको सब भन्दा लामो भूमि सीमामा तनाव बढिरहेको छ र नयाँ दिल्ली र बेइजिनले दुई आणविक सशस्त्र छिमेकीहरूलाई छुट्टिएर एलएसीलाई हटाउने आरोप लगाए। यस क्षेत्रको लामो समयदेखि विवाद भइरहेको छ, सन् १९६२ मा दुई देशबीचको रक्तपातपूर्ण युद्ध भएदेखि यता धेरै साना विवाद र कूटनीतिक गुटबन्दीमा परेको छ।

एलएसी चिनियाँ नियन्त्रित अक्साई चिन र बाँकी विवादित जम्मू कश्मीर क्षेत्रको बिच चलेको छ।

भारत र चीन बीचको सीमा स्पट एक मिल्दो मिडिया युद्धमा परिवर्तन भइरहेको छ

१९६२ मा भारत चीन सीमा विवादको नराम्रो सीमा रेखा थियो, तर दुबै पक्ष सहमति जनाउँदैन कि यो कहाँ छ वा कति लामो छ।

लेह, भारत – अक्टुबर:: भारतको लडाखको लेह नजिकै अक्टोबर,, २०१२ मा भारतीय सेनाको ब्यानर पोस्ट लेह, भारत – अक्टुबर:: भारतको लडाखको लेह नजिकै अक्टोबर,, २०१२ मा भारतीय सेनाको ब्यानर पोस्ट पन्गोंग तालमा देखिएको छ। उत्तरमा कुन्नुन पर्वत र दक्षिणमा प्रमुख हिमालयको बीचमा बसालिएको लद्दाख कुनै समय पुरानो बौद्ध राज्य थियो र अहिले आधा शताब्दीदेखि भारतको लागि रणनीतिक फौजी चौकी थियो। चीन र पाकिस्तान दुबै देशबीच सीमाना साझेदारी गर्ने लद्दाखले विगत केही वर्षदेखि नेपाल हिमालयको विकल्पको रूपमा पर्यटनमा बृद्धि भएको देखिएको छ। (फोटो द्वारा डेनियल बेरेहुलक / गेट्टी छविहरू)

अक्साइ चिन सिन्जिइनको हिस्साको रूपमा चीन द्वारा प्रशासित छ, तर भारत सरकारले यो लद्दाखको भागको रूपमा दावी गरेको छ।
रिपोर्ट गरिएको सेनाको गठनले टकरावको सम्भावनाको बारेमा धेरैलाई चिन्तित तुल्याएको छ, विशेष गरी चिनियाँ र भारतीय दुबै मिडियाले कारबाहीको लागि जिइनगोस्टिक कल प्रकाशित गरेका छन्।

दुबै चिनियाँ राष्ट्रपति शी जिनपिping र भारतीय प्रधानमन्त्री नरेन्द्र मोदीले राष्ट्रियता र भविष्यको महानताको वाचामा जनताको ठूलो समर्थन रहेको छ। यो अक्सर आक्रामक बयानबाजीमा अनुवाद गर्दछ, विशेष गरी जब घरेलु दर्शकहरूलाई खेल्दै।

यस्तो दृष्टिकोण हिमालयमा पीएलए युद्धाभ्यासको चिनियाँ कभरेजमा प्रमाणित भयो। त्यस्तै, दिल्लीको तनाव कम गर्नका लागि सार्वजनिक आह्वानको बावजूद भारत सरकारका प्रमुख व्यक्तित्वहरूले आक्रामक स्वर निकालेका छन, गृहमन्त्री अमित शाहले यस महिनाको आरम्भमा सत्तारुढ भारतीय जनता पार्टी (भाजपा) को एक जनसभालाई भनेका थिए “सीमाको सिमानामा कुनै घुसपैठ। भारतलाई दण्ड दिइनेछ। “

“कोहीले भने कि अमेरिका र इजरायल एक मात्र देशहरू थिए जो आफ्ना सैनिकहरूको रगतको एक थोपा बदला लिन इच्छुक र सक्षम थिए,” शाहले भने। “(मोदी) ले भारतलाई त्यो सूचीमा जोडे। ‘
सेवानिवृत्त भारतीय जनरल सिंहले यो महिना सीएनएनको लागि लेख्दा समस्याको एउटा पक्ष भनेको डि-फक्टो बोर्डर, एलएसी यति नराम्रो परिभाषित भएको बताउनुभयो।

“रणनीतिक र परिचालन तहमा दुबै सेनाले संयम प्रयोग गरेको छ,” उनले भने। “तर, रणनीतिक तहमा, प्रत्यक्ष सीमाना जहाँ एलएसीले भूमिमा वर्णन गरिएको छैन त्यहाँको फरक धारणाको कारण फेस अफहरू देखा पर्दछ। जहाँ फेसबस स्थानीय रूपमा समाधान हुन्छ, पूर्वाधार निर्माणसँग सम्बन्धित त्यस्ता। सडक र रक्षा किल्लाहरू, सधैं लामो लिन्छ र सैन्य र कूटनीतिक पहलको संयोजनको आवश्यक पर्दछ।

निरुपमा रावले अहिलेको विवादास्पद क्षेत्रलाई लिएर लामो समयदेखि चल्दै आएको कूटनीतिक वार्ता त्याग्न नसक्ने बताउनुभयो।

सीएनएनको मानवेना सूरी, वेदिका सुद, शान डेंग, सुगम पोखरेल, इसहाक यी र कार्ला वाल्शले रिपोर्टि। योगदान गरे।

Source : https://edition.cnn.com/

Categories
Kathmandu

कोरोनाभाइरस प्रदर्शनमा सहभागी हुनका लागि नेपालले विदेशी पर्यटकलाई देश निकाला गर्ने छ


रायटर द्वारा
जुन १५, २०२०, १०::३१ बिहान ET

काठमाडौं – कोरोनाभाइरस प्रकोपप्रति सरकारको प्रतिक्रियाको विरोधमा सहभागी भएपछि नेपालले ५ जना विदेशी पर्यटकलाई फिर्ता पठाएको छ र उनीहरूलाई हिमालयनमा प्रवेश गर्न प्रतिबन्ध लगाउनेछ, अधिकारीहरूले सोमबार भने।

राजधानी काठमाडौंमा शनिबार आयोजित सडक प्रदर्शनको क्रममा पुलिसले तीन चिनियाँ नागरिक र एक जनालाई संयुक्त राज्य अमेरिका, अष्ट्रेलिया र नर्वेबाट पक्राउ गर्यो।

प्रदर्शनकारीहरूले राम्रो संगरोध सुविधाहरू, र अधिक परीक्षण र पारदर्शिताको लागि मेडिकल आपूर्ति खरीद गर्न कोओभिड १ को माग गरे, यो उपन्यास कोरोनाभाइरसको कारण अत्यधिक संक्रामक श्वसन रोग हो।

नेपालको अध्यागमन विभागका महानिर्देशक रमेशकुमार के.सी.ले भने, चिनियाँ र यु.एस. पर्यटकलाई १०,००० नेपाली रुपैयाँ ($८२.७५ डलर) जरिवाना गरिएको छ। अस्ट्रेलियालाई त्यो भन्दा दोब्बर जरिवाना लागेको थियो किनभने उसले विरोधको तस्वीर पनि खिचेको थियो।

“पाँचैजनालाई नेपाल प्रवेश गर्न दुई बर्षको लागि प्रतिबन्ध लगाइनेछ र अन्तर्राष्ट्रिय उडान सुरु भएपछि उनीहरूलाई आ-आफ्ना देशहरूमा पठाइनेछ” उनले रोयटर्सलाई भने। नेपालले उसको कोरोनभाइरस लकडाउनको रूपमा जुलाई ५ सम्म सबै उडानहरू स्थगित गर्यो।

अर्का अध्यागमन अधिकृत रामचन्द्र तिवारीले भने कि विदेशीलाई उनीहरूको पर्यटक भिसाको दुरुपयोग र प्रदर्शन जस्ता राजनीतिक गतिविधिमा संलग्न भएकोमा दण्डित गरिएको थियो।

कोरोनाभाइरस संक्रमणको दोस्रो केस पत्ता लागेपछि नेपालले मार्चमा लकडाउन लगायो। यो संख्या बढेर 6,२११ संक्रमण र १९ व्यक्तिको मृत्यु भयो।

Categories
Business

जर्मनीले ठूलो नयाँ उत्तेजक स्प्लर्जको एक हिस्साको रूपमा इलेक्ट्रिक कारहरूको लागि नगद प्रदान गर्यो


https://www.ispeech.org/text.to.speech



लन्डन (CNN व्यवसाय) जर्मनीले ठूला आर्थिक उत्तेजना प्याकेजको हिस्साको रूपमा इलेक्ट्रिक कारको मूल्य घटाउने सब्सिडीमा अरबौं युरो खर्च गरिरहेको छ जसले फोक्सवैगन जस्ता वाहन निर्मातालाई वातावरणको लागि राम्रो हुने सवारी साधन बेच्न सहयोग पुर्‍याउन सक्छ।

जर्मन सरकारले विद्युतीय सवारी साधनहरुमा विद्यमान अनुदानलाई € ६००० डलर ($६७२० ) मा दोउब्ले ४०,००० डलर ($ ४४,८०० डलर) पुर्‍याउनेछ, चान्सलर एन्जेला मार्केलको क्रिश्चियन डेमोक्रेटिक युनियन पार्टीले जनाएको छ। कुल प्रोत्साहन बढाउँदछ निर्माताहरू € ९,००० सम्म ($ १०,०८० ) जब निर्माणकर्ताहरूको अवस्थित योगदान समावेश छ।

सम्भावित कार खरिदकर्ताहरूले पनि देशको बिक्री कर अस्थायी कटौतीबाट १६% बाट १९ % सम्म लाभान्वित हुनेछन्।

फोक्सवैगनले बिल्लिओन अर्ब डलर हिट लिन्छ तर अझै यो वर्ष नाफा हुने अपेक्षा गर्दछ

 

यी प्रोत्साहनहरू बुधवार ढिलो जर्मन सरकारले स्वीकृत € १३० अरब डलर ($ १४५ अरब डलर) प्याकेजको हिस्सा हो।

यो कोरोनाभाइरस महामारीको प्रभावबाट युरोपको सबैभन्दा ठूलो अर्थव्यवस्था सुधार गर्न सहयोग गर्नको लागि डिजाइन गरिएको हो। इलेक्ट्रिक कारहरूका लागि अनुदान २.२ बिलियन

समग्र प्रोत्साहन प्याकेज देशको वार्षिक आर्थिक उत्पादनको ४ % हो। पहिले घोषणा गरिएको खर्च र कर ब्रेकको साथ जोड्दा, जर्मनीमा आपतकालीन प्रेरणाको कुल राशि अब जीडीपीको पूर्ण १४ % पुगेको छ।

जर्मनीका कार निर्माताहरूले फोक्सवैगनलगायत बढी इलेक्ट्रिक कारहरू निर्माण र बेच्न प्रोत्साहनका लागि प्रोत्साहनहरू लिन सकिन्छ। फोक्सवैगन, जसको अडी, पोर्श, एसियाट र स्कोडाको स्वामित्व रहेको छ, २०२४ सम्ममा विद्युत् विकासमा बिल्लिओन € ३३ बिलियन ($ ३७ बिलियन डलर) खर्च गर्ने योजना बनाउँदै छ, नयाँ पूर्वाधार र ब्याट्री उत्पादन चार्ज सहितको नयाँ व्यवसाय क्षेत्रमा विस्तार गर्ने।

अनिवार्य क्रेडिट: एक्शन प्रेस / शटरस्टक द्वारा फोटो (१०६२४५७६ k)
लुफ्तान्सा हवाईजहाज एयरपोर्ट, फ्रान्कफर्ट, जर्मनीमा अवस्थित गरियो
लुफ्थांसा एयरपोर्ट्स एयरपोर्ट, फ्र्यान्कफर्ट, जर्मनी - २५ अप्रिल २०२० मा मैदानमा

फोक्सवैगन (VLKAF) विश्वको सबैभन्दा ठूलो कार निर्माता हो, र यसले जर्मन अर्थतन्त्रमा एक बाहिरी भूमिका खेल्छ। कम्पनीले जर्मनीमा करीव , ३००,००० मानिसहरूलाई रोजगार दिईएको छ, र वोल्फ्सबर्गमा संसारको सब भन्दा ठूलो सहित देश मा २ २७ वटा बोटहरु संचालन गर्दछ। बीएमडब्ल्यू (BMWYY) र मर्सिडीज बेन्जको स्वामित्व गर्ने डेमलर (DDAIF) पनि स्वतन्त्र ब्रान्ड र पार्ट्स आपूर्तिकर्ता हुन् जसले देशको औद्योगिक रीढ़ बनाउँछ।

विश्वव्यापी अटो उद्योगले कोरोनाभाइरस महामारीको सुरु हुनु भन्दा पहिले नै दुई बर्ष गिरावट भएको बिक्रीको सामना गरिसकेको छ, जसले विश्वभरका कारखाना र डिलरशिपलाई बन्द गर्न बाध्य पारेको छ। यस वर्ष बिक्रीले क्लिफ छोड्यो, र त्यहाँ ठूलो रिवाउन्डको केही संकेतहरू छन्।

वोक्सवगेनले वोल्फ्सबर्गमा विशाल प्लान्ट सहित कारखानाहरु पुनः खोल्यो, तर उद्योग दृष्टिकोण अत्यन्त गम्भीर छ। जर्मनीको इफो इन्स्टिच्युटको पछिल्लो सर्वेक्षण अनुसार यस देशका कार कम्पनीहरूले उनीहरूको हालको व्यापार अवस्था  विश्वव्यापी वित्तीय संकटको तुलनामा झन् खराब देख्दछन्। सन् १९९९ पछि माग कुनै पनि समय भन्दा कम छ।

जर्मन चान्सलर एन्जेला मार्केलले डेमलरको बुथमा मर्सिडीज भिजन ईक्यूएस कारको झ्यालमा झल्काउँछिन् जब उनले सेप्टेम्बर १२, २०१९ मा फ्रैंकफर्ट एम मेन, पश्चिमी जर्मनीको इंटरनेशनल अटो शो (आईएए) लाई औपचारिक रूपमा खोलेपछि फेयरग्राउन्डमा भ्रमण गरिरहेकी छिन्। - फ्रान्कफर्टको द्विवार्षिक अन्तर्राष्ट्रिय अटो शो (आईएए) जनताको लागि यसको ढोका खोल्छ, तर प्रमुख विदेशी कार निर्माताहरू टाढा बसिरहेका छन् जबकि जलवायु प्रदर्शनकर्ताहरू बाहिर मार्च - दबाब उद्योगको संकटको एक माइक्रोकोसम गठन गर्दै। (टोबियास स्क्वर्ज / एएफपी द्वारा फोटो) (फोटो क्रेडिट टुबिआस स्क्वर्ज / एएफपी गेट्टी छविहरू मार्फत पढ्नुपर्दछ)

"यो उद्योग अन्धकारको तहखाने मा तल छ, र यो केहि चरणहरु मा फिर्ता मा व्यवस्थित भए पनि, अझै प्रकाश को कुनै चिह्न छ," इफो मा सर्वेक्षण प्रमुख क्लाउस वोह्ल्रबे भन्छन्।

अझै, इलेक्ट्रिक कारहरूले पुनःबाउन्ड गर्न सक्दछन्। २०२० को पहिलो त्रैमासिकमा इलेक्ट्रिक सवारी साधन र प्लग-इन हाइब्रिडहरूको युरोपेली बजार ७२ % ले वृद्धि भएको अनुसन्धान फर्म क्यानालिसले जनाएको छ। दुई वाहन कोटिहरूले अब महादेशमा डेलिभर गरिएका सबै नयाँ कारहरूको ७ % भन्दा बढी बनाउँछन्।

वोल्फ्सबर्ग, जर्मनी - मार्च :१: जर्मनीको वोल्फ्सबर्गमा मार्च ,१, २०२० मा त्यहाँको कार उत्पादन अस्थायी रूपमा रोकेपछि फोक्सवैगन कारखाना खडा भयो। फोक्सवैगनले कोविद - १ कोरोनाभाइरसको प्रकोपको बीच अप्रिल १ सम्म जर्मनीमा कारखानाहरू बन्द गर्न विस्तार गरे (फोटो माजा हितिज / गेट्टी इमेजेज)

क्यानालिसका मोटर वाहनका प्रमुख विश्लेषक क्रिस जोन्सले भने कि महामारीको कारण हुने अवरोधका लागि इलेक्ट्रिक सवारीका लागि "प्रभावशाली" नतिजा अझ राम्रो हुने थियो। क्यानालिसका अनुसार जर्मनीको नयाँ सब्सिडी र पहिले नै लोकप्रिय मोडेलको विद्युतीय संस्करणको परिचयले प्रवृत्ति जारी राख्न सहयोग पुर्‍याउछ।

"बर्ग वर्षको वित्तीय बचत र जर्मन सार्वजनिक अनुपातमा भएको गिरावट पछि ... प्याकेजले एकपटक फेरि देखाउँदछ कि जर्मनी महत्वपूर्ण छ भने खर्च गर्न तयार छ र सक्षम छ," बेरेनबर्ग बैंकका होल्जर श्मिडींग भने।

- नाडाइन स्मिट, फ्रेड प्लीइटजेन र मार्क थम्पसनले रिपोर्टिंगमा योगदान पुर्‍याए।

स्रोत : https://edition.cnn.com

Categories
Kathmandu

सेन्ट जेभियरको गोदावरी स्थानीय स्तरमा यसको परिसरमा वार्ड अफिसको स्थापनालाई लिएर विवादमा छ


iSpeech
काठमाडौं: सेन्ट जेभियर स्कूल गोदावरीले मंगलबार साँझ विद्यालय परिसरमा शिक्षकको क्वार्टरमा आफ्नो वार्ड अफिस र क्वारेन्टाइन सेन्टर स्थापना गरेपछि स्थानीय तहको विवादमा झगडा भयो।

स्थानीय प्रतिनिधिहरूले मंगलबार दिउँसो गोदावरी नगरपालिका 3 को वार्ड कार्यालय र केशर महलमा क्वारेन्टाइन सुविधा स्थापना गरे जुन विद्यालयका शिक्षकहरूका लागि आवासीय क्वार्टरको रूपमा प्रयोग भइरहेको छ।

यो रिपोर्ट गरिएको छ कि वार्ड कार्यालयले क्वार्टरनमा दुईजना व्यक्तिहरुलाई क्वार्टाइन्ड गरेको छ जहाँ शिक्षकहरु आफ्ना परिवारका सदस्यहरूसँग बस्दै आएका छन्।

विद्यालयका प्रधानाध्यापक, फरे शमूएल सिमिक एसजेले आरोप लगाए कि वार्ड चेयर बाल मुकुन्द घिमिरे, गुंडहरू, साथ साथै सुरक्षाकर्मीहरूले स्कूलको सम्पत्तिमा आक्रमण गरे र ठाउँ ओगटे। उनले अनलाइनलाई भने कि घुसपैठाहरूले शिक्षकको एउटा कोठामा प्रवेश गर्न प्याडलॉक तोडे। फ्रान्स शमूएलले भने, "केही वर्ष अघि विद्यालय प्रशासनले बंगलालाई स्थानीय प्रशासनलाई दुई वर्षको लागि उधारो दिन मौखिक रूपमा सहमति जनाएको थियो र यस अवधिमा वार्डले कुनै गतिविधि नगरेको र अहिले अचानक उनीहरूले जबरजस्ती सम्पत्ति कब्जा गरे।" उनले दाबी गरे कि स्कूलले बंगला सत्तरी बर्षदेखि स्थायी लीजमा प्रयोग गरिरहेको छ।

यस छविले गोदावरी नगरपालिका-तीन , ललितपुर जिल्लामा अहिलेको विवादित केशर महल देखाउँदछ।

यद्यपि वार्ड चेयर घिमिरेले विद्यालयका प्रधानाध्यापकको दावीलाई खण्डन गरे र भने कि स्थानीय प्रतिनिधिहरूले विद्यालयलाई अर्को ठाउँमा कार्यालय नबनाउन्जेल वार्ड अफिस स्थापना गर्न आग्रह गरे जसको लागि स्कूलले पनि सहमति जनाइसकेका थिए। वार्ड कुर्सीले भने, "त्यसपछि हामीले  रंग लगायौं, इँटसहित परिसर फ्लोरिंग लगायतका जिर्णोद्धारका कामहरू पनि गरे किनभने विद्यालयले हामीलाई बासिन्दा शिक्षकहरूलाई भवनबाट हटाउने आश्वासन दिएको थियो तर उनीहरूले त्यसो गरेनन।"

“स्थानीय स्तरमा क्वेरान्टिन सुविधा स्थापना गर्न आवश्यकता पूरा गर्न हामीले केशर महलमा वडा कार्यालय स्थापना गर्ने तुरुन्त निर्णय गर्नुपर्‍यो किनभने एउटै भवनमा पुरानो वार्ड कार्यालय र स्वास्थ्य कार्यालय भीडभाड थियो” घिमिरेले भने।

वार्ड कुर्सीले भने कि त्यो भवन तत्कालीन वन राज्यमन्त्रीले उक्त क्षेत्रको जंगलको सुरक्षा गर्ने जिम्मेवारीसहित स्कूललाई ​​हस्तान्तरण गर्‍यो र त्यो सम्पत्ति सरकारले कुनै पनि समयमा प्रयोग गर्न सक्थ्यो भनेर दाबी गर्‍यो।

विद्यालयको व्यवस्थापनले भनेको छ कि यसले स्थानीय स्तरको चाल विरूद्ध कानुनी कारबाही गर्नेछ।

Categories
Royal

राजकुमारी एनी रोष: राजकुमारी रोयल राजकुमार चार्ल्सको परिवारको अविवेकी पछि ठूलो क्रोध व्यक्त गर्दै छोडिदिए


british tts
प्रिन्स चार्ल्स रानी र प्रिन्स फिलिपले बाल्यावस्थामा उहाँसँग टाढा रहेको दाबी गर्दा प्रिन्स एनीले उनको जेठो दाइको मन छोयो।

राजकुमारी एनीले उनको भाइको दाबी अस्वीकार गर्‍यो प्रिन्स चार्ल्सले बारम्बार सुझाव दिए कि उनका आमाबाबुले उनीसँग "टाढा" थिए जब उनले आफ्नो "गाह्रो" बाल्यकालको बारेमा खुल्यो। १ 1994 मा प्रिन्स अफ वेल्सले सुझाव दिए कि रानी र प्रिन्स फिलिप सानो छँदा उनीप्रति "भावनात्मक हिसाबले" थिए तर एनीले भने कि त्यो त्यस्तो थिएन।च्यानल 5 डकुमेन्टरीमा "शाही परिवारमा युद्ध" लेखेका थिए, शाही लेखक पेनी जुरोरले सुझाव दिए कि भाईबहिनीहरूले उनीहरूको गहिराइ फरक चरित्रका कारण बाल्यावस्थाको बारेमा फरक धारणा राख्न सक्दछन्।

सुश्री ज्यूरले भने: "जब चार्ल्सले आफ्नो बाल्यकालको बारेमा खुल्यो र आफ्ना कठिनाइहरूको बारेमा कुरा गर्थ्यो र कसरी उसका आमाबाबु सँधै टाढा थिए, एन ... यो उनको बाल्यकालको अनुभव थिएन किनकि उनी धेरै फरक पात्र थिइनन्।

"उनी धेरै बलियो, धेरै स्पष्ट र कुटिल छन्।"

कमेन्टेर भिक्टोरिया आर्बिटरले सुश्री जुररको मूल्यांकनलाई प्रतिध्वनित गरेकी थिइन् चार्ल्स र एन्नेले निजी र सार्वजनिक जीवन दुबैमा रहेको फरक दृष्टिकोणमा प्रकाश पारेकी छिन्।

सुश्री आर्बिटरले भनिन्: "चार्ल्स कथित, र म भन्छु, उनको जुत्ता इस्त्रीको मन पर्छ जबकि राजकुमारी एनीले आफ्नो हुर्केका बच्चाहरू भन्दा ठूला लुगाहरू पाएकी छिन्।

राजकुमारी एनीले बाल्यकालमा रानीको व्यवहारको बारेमा प्रिन्स चार्ल्सबाट दावीहरू बन्द गर्‍यो (छवि: GETTY)

"यदि तपाइँ ग्याटकोम्बे पार्कमा जानुभयो भने, जुन राजकुमारी एनीको घर हो, यो काम गर्ने फार्म हो। त्यहाँ घोडा र घाँस छ, र घाँस र सवारी जताततै।

"तपाईं हाईग्र्रोभमा जानुहोस् जुन चार्ल्सको घर हो, घाँसको प्रत्येक ब्लेड बेग्लाबेग्लै अवस्थामा हुन्छ। यो राम्रोसँग हेरचाह गरियो। "

राजकुमारी ऐनी सार्वजनिक रूपमा आफ्नो आमाको पक्षमा उभिइन् र उनी आफ्ना सबै बच्चाहरूप्रति "कुनै आमाको रूपमा व्यवहार गर्ने" भनेर जिद्दी गर्दै थिइन्

राजकुमारी एनीले जिद्दी गर्छिन् कि उनीहरु चार्ल्स जत्तिकै महसुस गरेकी थिइनन् जब उनीहरु बच्चा थिए (छवि: GETTY)

“बच्चाको रूपमा हामीले यस अर्थमा धेरै माग गरेका थिएनौं कि हामीले बुझ्यौं कि समयले के सीमितताहरू थियो र उनलाई गर्नुपर्ने कामहरू र उनले गर्नुपर्ने यात्रामा उनलाई राजाको जिम्मेवारीको रूपमा जिम्मेवार बनायो।

"म हामी कसैलाई पनि विश्वास गर्दिन, एक सेकेन्ड सोच्दै उनले हामीलाई कुनै किसिमकी आमाले गरे झैं वास्ता गर्दिनन्।"

राजकुमारी एनी थप गर्छिन्: "मलाई यस्तो अनौंठो लाग्छ कि कसैले पनि यो कुरा साँचो होईन भनेर भन्न सक्छ।"

यद्यपि, धेरै बर्षमा टिप्पणीकारहरूले टिप्पणी गरे कि रानीले आफ्ना जेठो छोरीको तुलनामा उनका कान्छो बच्चाहरू एन्ड्रयू र एडवर्डलाई बच्चा जन्माउने दृष्टिकोणमा एकदम भिन्न दृष्टिकोण अपनाए।

प्रिन्स चार्ल्स र राजकुमारी एनी धेरै नजिकको रूपमा चिनिन्छन् (छवि: GETTY)

प्रिन्स चार्ल्स केवल 4 वर्षकी थिइन जब उनको बुबाको अचानक मृत्यु पछि उनको महारानीले सिंहासन लिए, जबकि राजकुमारी एनी केवल २ वर्षकी थिइन।

उनको नयाँ भूमिकालाई सुदृढीकरण गर्न, रानीले विदेश भ्रमणका क्रमहरू शुरू गरे जुन उनको बच्चाहरूबाट महिनौंसम्म रोक्दै आई।

1954 मा नयाँ सार्वभौम र राजकुमार फिलिपले  छ महिनाको राष्ट्रमंडलको यात्रा शुरू गरे र चार्ल्स र एनीलाई हजुरआमासँग लन्डनमा छोडे।

परिवार फर्कनु अघि माल्टामा यात्राको अन्ततिर पुनर्मिलन भयो

राजकुमारी एनी र प्रिन्स चार्ल्स दुबै सानै थिए जब उनकी आमा रानी बन्नुभयो (छवि: GETTY)

स्रोत :  http://dianalegacy.com/

Categories
Education Psychology

फिनल्यान्ड सबै स्कूल विषयहरुबाट छुटकारा पाउनको लागी विश्वमा पहिलो देश बन्नेछ


https://www.ispeech.org



प्रविधिको युगमा र सजिलैसँग पहुँचयोग्य जानकारीको युगमा, हाम्रा स्कूलहरूले अझै पनि हामीबाट पुस्तकबाट सबै कुरा थाहा पाउने आशा गर्दछन्, जुन हामीले वास्तवमै हाम्रो व्यावसायिक विकासमा चाहिने कुराको हो कि भनेर सोच्दै बिना।

तपाईले कति पटक सोच्नु भएको छ कि यदि तपाईलाई बिषयहरु चाहियो भने तपाईले सिक्नको लागि बनाउनु भएको हो किनकि पाठ्यक्रमले त्यसो भन्यो? फिनल्याण्डले आफ्नो शैक्षिक प्रणालीमा यसलाई परिवर्तन गर्ने र २१ औं शताब्दीका लागि उपयुक्त हुने कुरा ल्याउने निर्णय गरेको छ।

Source : toolbox.finland.fi

२०२० सम्ममा, भौतिकी, गणित, साहित्य, इतिहास वा भूगोलको कक्षाको सट्टा फिनल्याण्डले शिक्षाको माध्यमबाट जीवनमा भिन्न दृष्टिकोण प्रस्तुत गर्न लागिरहेको छ। घटना आधारित शिक्षामा स्वागत छ!

जस्तै फेनोमेनल एजुकेशनले आफ्नो वेबसाइटमा भनेको छ, "फोनोमोन बेस्ड लर्निंग (फेनोबिएल) र शिक्षणमा, समग्र वास्तविक घटनाले सिक्ने शुरुवात गर्दछ। घटनाहरूको वास्तविक प्रसंगमा पूर्ण संस्थाहरूको रूपमा अध्ययन गरिन्छ, र उनीहरूसँग सम्बन्धित सूचना र सीपहरू विषयहरू बीचको सीमा पार गरेर अध्ययन गरिन्छ। ”

यसको मतलब यो सिक्नुको लागि भौतिक विज्ञान (वा कुनै अन्य विषय) सिक्नुको सट्टा विद्यार्थीहरूलाई छनौट गर्ने अवसर दिइनेछ।

यी घटनाहरू एक अन्तःविषय दृष्टिकोणबाट अध्ययन गरिनेछ, जसको अर्थ विषयहरू समावेश हुनेछन्, तर केवल ती (र केवल ती भागहरू) जसले विषयमा उत्कृष्ट योगदान पुर्‍याउँछ।

उदाहरण को लागी, एक छात्र जो एक व्यावसायिक कोर्स अध्ययन गर्न चाहान्छ "क्याफेटरिया सेवा" लिन सक्छ र घटना गणित, भाषा, लेखन र संचार कौशल को तत्वहरु द्वारा अध्ययन गरिनेछ। अर्को उदाहरण यूरोपियन युनियन हो, जसमा अर्थशास्त्र, भाषाहरू, भूगोल र इतिहास समावेश हुन्छ।

अब तपाइँको पेशालाई उदाहरणको रूपमा लिनुहोस् र यससँग जोडिएको जान्न आवश्यक पर्ने सबै जानकारीहरू बारे सोच्नुहोस् - अब तपाइँ फेनोबिल तरीकाले सोच्दै हुनुहुन्छ!

यस प्रकारको शिक्षाले दुवै फेस-टु फेस र अनलाइन सत्रहरू समावेश गर्दछ, ई-लर्निंगको प्रक्रियाको माध्यमबाट टेक्नोलोजी र इन्टर्नेटको फाइदाजनक प्रयोगमा कडा जोडका साथ। तपाईं यसको बारेमा यहाँ अधिक पढ्न सक्नुहुन्छ।

सिक्ने प्रक्रियामा, विद्यार्थीहरूले आफ्ना साथीहरू र शिक्षकहरूसँग जानकारी साझा गरेर सामूहिक रूपमा अन्वेषण र नयाँ सूचनालाई भवन निर्माण उपकरणको रूपमा सहयोग गर्न सक्षम हुनेछन्।

शिक्षण शैली पनि परिवर्तन हुन गइरहेको छ!

शिक्षक केन्द्रित शिक्षाको परम्परागत शैलीको सट्टा, विद्यार्थीहरू उनीहरूको डेस्कको पछाडि बसेर र शिक्षकले दिएको हरेक निर्देशन रेकर्ड गर्दै, दृष्टिकोण एक समग्र तहमा परिवर्तन हुन गइरहेको छ। यसको मतलब प्रत्येक घटना हुनेछ

जे होस्, फेनोमेनल लर्निंगले भनेझैं "अभूतपूर्व आधारभूत शिक्षणको शुरुवात बिन्दु भनेको रचनावाद हो, जसमा सिक्नेहरू सक्रिय ज्ञान निर्माणकर्ताको रूपमा देखिन्छन् र सूचनालाई 'साना टुक्रा' बाट निर्मित समस्या समाधानको नतिजाको रूपमा हेरिएको छ। सम्पूर्णमा जुन त्यस समयमा प्रयोग गरिएको अवस्थाको अनुरूप हुन्छ। ”

यो शैक्षिक प्रणाली एक सहयोगी सेटिंग मा झुकाव समावेश गर्न को झुकाव (उदाहरण टीम वर्क), जहाँ तिनीहरू जानकारी मा गठन गरिएको हेर्न चाहानुहुन्छ

यो दृष्टिकोण अन्वेषणमा आधारित शिक्षा, समस्या समाधान र परियोजना र पोर्टफोलियो सिकाई समर्थन गर्न गइरहेको छ। अन्तिम चरण व्यावहारिक कार्यान्वयन हुन गइरहेको छ, सम्पूर्ण प्रक्रियाको नतीजाका रूपमा देखिएको छ।

यस सुधारका लागि बिभिन्न विषयहरूका शिक्षकहरूबीच धेरै सहयोगको आवश्यक्ता छ र यसैले शिक्षकहरू गहन प्रशिक्षण पाउँदैछन्।

वास्तवमा, हेलसिंकीमा %०% शिक्षकहरू नयाँ प्रणालीसँगै तयारी कार्यमा संलग्न भइसकेका छन्।

सह-शिक्षण को पाठ्यक्रम निर्माण को आधार मा छ, एक भन्दा बढी विषय विशेषज्ञ र इन नयाँ शिक्षण शैली अँगाल्ने शिक्षकहरु को इनपुट संग मान्यता को संकेतको रूपमा आफ्नो तलब मा एक सानो वृद्धि प्राप्त गर्नेछ।

शिक्षण दृष्टिकोणबाट, यो शैली धेरै इनामदायी र शिक्षकहरूका लागि पनि सार्थक छ। केही शिक्षकहरू, जसले आफ्नो शैलीमा यो शैली लागू गरिसकेका छन्, भन्छन् कि तिनीहरू पुरानो शैलीमा फर्केर जान सक्दैनन्।

यो वास्तवमा कुनै आश्चर्यको कुरा होइन, किनकि यस शिक्षण शैलीको अन्तर्क्रिया त्यस्तो कुरा हो जुन प्रत्येक शिक्षकले सधै सपना देख्दछ।

हाल, स्कूलहरू कम्तिमा वर्षमा एक पटक अभूतपूर्व-आधारित शिक्षाको अवधि परिचय गर्न बाध्य छन्। योजना २०२० सम्ममा फेनोबिएल दृष्टिकोणलाई पूर्ण रूपले कार्यान्वयन गर्ने हो।

प्लेफुल लर्निंग सेन्टर भनिने उस्तै दृष्टिकोण प्रि-स्कूल क्षेत्रमा प्रयोग भइरहेको छ र यो अभूतपूर्व-आधारित शिक्षाको लागि सुरूवात बिन्दुको रूपमा सेवा गर्न गइरहेको छ।

  • एलिजाबेथ विलियम्स द्वारा

Source : https://curiousmindmagazine.com/

Categories
Corona Health US Canada

अमेरिकी शीर्ष १००,००० मा कोरोनाभाइरसको मृत्यु


iSpeech

अमेरिकाले कोरोनाभाइरस प्रकोपमा चार महिना भन्दा कममा १,००,००० व्यक्तिको मृत्यु पार गरिसकेको छ।

यो कुनै पनि अन्य देश भन्दा बढी घातक देखिएको छ, जबकि यसको १.69 million मिलियन पुष्टि संक्रमण विश्वव्यापी कुल को about०% को लागी खाता।

बिहीबार, आंकडा पुगेको एक दिन पछि, राष्ट्रपति डोनाल्ड ट्रम्पले ट्वीट गरे जसले यसलाई "दुखद माइलस्टोन" भने।

उनको प्रारम्भिक मौन आलोचकहरूले टिप्पणी गरे जसले श्री ट्रम्पले प्रायः टोललाई कम गर्न खोजेका थिए भनेर औंल्याए।

राष्ट्रपतिले कोविड १ from बाट मरेकाहरूको परिवार र साथीहरूप्रति पनि "सहानुभूति र प्रेम" व्यक्त गर्नुभयो।

Skip Twitter post by @realDonaldTrump

Categories
Community Development

Being a Social Mobilizer


iSpeech
Home » News

What do you think are the main challenges in working with people in the community? As a social worker, how do you plan to meet these challenges? (Write in 50 to 200 words

Awareness is required for educating people about social issues through social mobilizers for increasing knowledge.  Being a social mobilizer, people face different challenges than just being easy work.  Illiteracy of the community people, the ego of the different members and the need for financial support in the community are the challenges that can be countered by the social mobilizers while working together with the people.

Illiteracy is one of the chief challenges we face while working with community members in the awareness sessions.  Firstly, conveying the message to them is tough when the medium of instruction is different than what they speak was our problem. Social mobilizers might not be very well equipped in the Nepali language and the community people could have a hard time understanding. Uneducated people can be the factor for the difficulty for social mobilizers like us, making it a hard time for us.

'Obstruction in our work simply by the people either by not cooperating or not showing enthusiasm must be due to their ego is another issue as attitude is everything'. People of society can be difficult to handle either due to educational status or their attitude. Village leaders and educated people normally do not attend the awareness session when social mobilizer is not matured enough. So, attitude can play a negative role in the community making less impact in the community.

Attending such a session, people try to get benefited from economic support mainly than just speaking to them. People often expect monetary support to attend such sessions and not inspired to participate in it due to their feeling of the importance of time as money. When we notified the people about the distribution of materials such as seeds of tomato, cauliflower, and chilies, weighing machine, and polybags for seeds, many people showed up on the last day.

To sum up, illiteracy, ego and the intense need for finance are the components of main challenges while in the community. Moreover, I feel they can be part of the reason why social mobilizers got a job in the community; if not they would not be hired by the company.

तपाईको विचारमा समुदायका मानिसहरूसँग काम गर्दा आईपर्ने मुख्य चुनौतीहरु के के हुन्? एक सामाजिक परिचालकको रूपमा तपाइँ कसरी यी चुनौतिहरूको सामना गर्ने योजना बनाउनुहुन्छ? (५० देखि २०० सब्दमा लेख्नुहोस्

ज्ञान बढाउनको लागि सामाजिक परिचालनकर्ताहरूको माध्यमबाट मानिसहरूलाई सामाजिक मुद्दाहरूको बारेमा शिक्षित गर्न जागरूकता आवश्यक छ। एक सामाजिक परिचालक भएर, मान्छेहरू सजिलो कामको भन्दा फरक चुनौतीहरूको सामना गर्दछन्। सामुदायिक जनताको अशिक्षा, बिभिन्न सदस्यहरूको अहंकार र समुदायमा आर्थिक सहयोगको आवश्यकता भनेको ती चुनौतीहरू हुन् जसलाई सामाजिक परिचालनकर्ताहरूले जनतासँग मिलेर काम गर्ने क्रममा सामना गर्न सकिन्छ।

जागरूकता सत्रहरूमा समुदायका सदस्यहरूसँग काम गर्दा निरक्षरता हामीले सामना गर्ने प्रमुख चुनौतीहरू मध्ये एक हो। सर्वप्रथम, उनीहरूलाई सन्देश पठाउन गाह्रो हुन्छ जब निर्देशनको माध्यम उनीहरू बोल्ने कुरामा हाम्रो समस्या थियो भन्दा फरक हुन्छ। सामाजिक परिचालकहरू नेपाली भाषामा राम्ररी सुसज्जित हुन नसक्ने हुन सक्छ र समुदायका मानिसहरूसँग बुझ्न कठिन हुन सक्छ। अशिक्षित व्यक्तिहरू हामी जस्ता सामाजिक परिचालकहरूको लागि कठिनाईको कारक हुन सक्छन्, जुन हाम्रो लागि कठिन समय बनायो।

हाम्रो काममा बाधा अवरोध हो कि मानिसहरूले या त सहयोग गर्दैनन् वा उत्साह नदेखाऊन्, यो तिनीहरूको अहंकारको कारण हुनुपर्दछ र त्यो समस्या हो किनभने दृष्टिकोण नै सबै थोक हो।" कि त शैक्षिक स्थिति वा तिनीहरूको दृष्टिकोण समाज मा व्यक्ति लाई ह्यान्डल गर्न गाह्रो बनाउन सक्छ। गाउँका नेता र शिक्षित व्यक्ति सामान्यतया जागरूकता सत्रहरूमा भाग लिदैनन् जब सामाजिक परिचालनकर्ता परिपक्व हुँदैन। त्यसोभए, मनोवृत्तिले समुदायमा नकारात्मक भूमिका खेल्न सक्छ समुदायमा कम प्रभाव पार्न।

यस्तो सत्रमा उपस्थित भई मानिसहरू आर्थिक समर्थनबाट फाइदा लिन खोज्छन् केवल उनीहरूसँग मात्र कुरा गर्दैनन्। व्यक्तिहरू प्रायः यस्ता सत्रहरूमा मौद्रिक सहयोगको अपेक्षा गर्छन् र पैसाको रूपमा उनीहरूको समयको महत्त्वको भावनाले यसमा भाग लिन प्रेरित गर्दैनन्। जब हामीले मानिसहरूलाई टमाटर, फूलगोभी, र खोर्सानीको तौल, मेशिन, र बीजहरूका लागि पालीब्याग जस्ता सामग्रीको वितरणको बारेमा सूचित गर्‍यौं, धेरै मानिसहरूले अन्तिम दिन देखाए।

सारांशमा, निरक्षरता, अहंकार र वित्तको लागि गहन आवश्यकता मुख्य चुनौतिहरूको अंशहरू हुन् समुदायमा हुँदा। यस बाहेक, मलाई लाग्छ कि तिनीहरू सामाजिक परिचालनकर्ताहरूले समुदायमा जागिर पाउनुको कारणको हिस्सा हुन सक्छन्; यदि होईन भने तिनीहरू कम्पनी द्वारा काममा लिइनन्।

 

Categories
Essay

Why was I interested in Teach for Nepal?


iSpeech
Children are the future of a country, development of the country depends upon the type of citizens we are producing in the future, education can only bring about the change so we must start from the grass-root level to provide quality education to the unprivileged children living in the rural areas of Nepal. It’s a praiseworthy job initiated by the teach for Nepal(TFN) to improve the educational status in the country and produce prospective leaders.

Seeing the poor performance of the SLC result, it is a compelling message for all of us to take some real and dignified effort to work on it. I think TFN movement will surely going to improve the education system in our country.  Hence I want to join hands with them for this beginning.

A single seed sowed produces many fruits, likewise, a single leader in education will surely produce hundreds of future leaders to come. The vision is great and great minds working in it.  Hence I am sure I will make a big difference.

The intensive two-year leadership training program is designed for us to tackle one of the most pressing issues in Nepal – education inequality and quality of education – while preparing us to become effective lifelong leaders.

It helps us to develop our leadership in the following areas:
a) Classroom

We learn the potentiality of these poor and needy children and believe in the inherent potential of each of the student and work diligently to put each child into a different life path and be an effective leader as a teacher.

We learn to lead by action and display courage and compassion to support children in difficult socio-economic circumstances to excel. We learn to become an inspirational role model to the students.

  1. b) Community

During the fellowship, we will have the opportunity to identify, design, and implement community-based projects. We will work with students, school teams, and community members to solve real problems in school or communities that schools serve. These projects will not only benefit the community but help us develop project management and leadership skill.

  1. c) Leaders of today and tomorrow

As alumni  of TFN, we will have the opportunity to engage in a variety of leadership role to bring fundamental transformation to education in Nepal. We will become life long leaders, who work to ensure quality education for all children in Nepal.

The TFN  is about becoming a leader and working towards achieving success for ourselves and others. It helps us choose one of four leadership development tracks to excel. The Fellowship presents a challenging and rewarding opportunity for us who want to develop our skills while having an impact.

During the Fellowship, we will have the opportunity to pursue the leadership courses. These courses will offer an opportunity to develop our understanding of the following sector and prepare for post-fellowship life.

- Social Entrepreneurship
- Entrepreneurship / Small Business Development
- Government, Policy, and Advocacy
- Education and School Leadership
- Teach For Nepal Fellowship

Hence I would contribute myself personally to join TFN for two years full commitment to serve the government schools or community schools of Nepal, learn about the anthropology of the places outside Kathmandu valley and fulfill my hobby of visiting new places.

मलाई नेपालको लागि Teach for Nepal सिकाउनमा किन रुचि थियो?

बच्चाहरू एक देशको भविष्य हुन्, देशको विकास हामी भविष्यमा सिर्जना गरिरहेका नागरिकहरूको प्रकारमा निर्भर गर्दछ, शिक्षाले मात्र परिवर्तन ल्याउन सक्छ त्यसैले हामीले असीमित बच्चाहरूलाई गुणस्तरीय शिक्षा प्रदान गर्न घाँस जरा तहबाट सुरु गर्नुपर्दछ। नेपालको ग्रामीण क्षेत्रमा बसोबास गर्ने। यो देशको शैक्षिक स्थिति सुधार गर्न र सम्भावित नेताहरू उत्पादन गर्न नेपाल (TFN) को शिक्षा द्वारा शुरू गरिएको एउटा प्रशंसनीय काम हो।

एसएलसी नतिजाको खराब प्रदर्शन देखेर हामी सबैलाई यसमा काम गर्न केही वास्तविक र मर्यादित प्रयास गर्न बाध्य पार्ने सन्देश हो। मलाई लाग्छ TFN आन्दोलनले पक्कै पनि हाम्रो देशमा शिक्षा प्रणालीमा सुधार ल्याउनेछ। यसैले म उनीहरूसँग यस सुरुवातको लागि हात मिलाउन चाहन्छु।

एकल बीउ छरिएर धेरै फल फलाउँछ, त्यस्तै गरी, शिक्षाको एकल नेता पक्कै आउन सयौं भविष्यका नेताहरू उत्पादन गर्दछ। यो दृष्टि महान हो र यसमा काम गर्ने महान दिमागहरू छन्। यसैले म निश्चित छु कि म एक ठूलो भिन्नता ल्याउनेछु।

गहन दुई बर्षे नेतृत्व प्रशिक्षण कार्यक्रम नेपालका सबैभन्दा महत्वपूर्ण समस्याहरू मध्ये एक - शैक्षिक असमानता र शिक्षाको गुणस्तर - जब कि हामीलाई प्रभावकारी आजीवन नेता बन्न तयार पार्ने उद्देश्यले समाधान गर्न डिजाइन गरिएको हो।

यसले हामीलाई निम्नलिखित क्षेत्रहरूमा हाम्रो नेतृत्व विकास गर्न मद्दत गर्दछ:
क) कक्षा कोठा

हामी यी गरिब र दरिद्र बच्चाहरूको सामर्थ्यता सिक्छौं र प्रत्येक विद्यार्थीको स्वाभाविक क्षमतामा विश्वास गर्छौं र लगनशील भई प्रत्येक बच्चालाई बिभिन्न जीवन मार्गमा सार्न र शिक्षकको रूपमा एक प्रभावकारी नेता हुन प्रयास गर्दछौं।

हामी कार्यद्वारा नेतृत्व गर्न सिक्छौं र कठिन सामाजिक-आर्थिक परिस्थितिहरूमा उत्कृष्टताको लागि बच्चाहरूलाई समर्थन गर्न साहस र अनुकम्पा प्रदर्शन गर्दछौं। हामी विद्यार्थीहरूको लागि एक प्रेरणादायक रोल मोडेल हुन सिक्छौं।

b) समुदाय
फेलोशिपको बखत, हामीसँग समुदायमा आधारित परियोजनाहरू पहिचान, डिजाइन र कार्यान्वयन गर्ने अवसर हुनेछ। हामी विद्यार्थीहरू, स्कूल टोलीहरू, र समुदाय सदस्यहरूसँग स्कूल वा स्कूलहरू प्रस्तुत गर्ने समुदायहरूमा वास्तविक समस्याहरू समाधान गर्न काम गर्नेछौं। यी परियोजनाहरूले समुदायलाई मात्र फाइदा गर्दैन तर परियोजना व्यवस्थापन र नेतृत्व कौशल विकास गर्न सहयोग पुर्‍याउँछ।

c) आज र भोलि नेताहरू
टीएफएनका विद्यार्थीका रूपमा हामीले नेपालमा शिक्षामा मौलिक परिवर्तन ल्याउन विभिन्न नेतृत्व भूमिका खेल्ने अवसर पाउनेछौं। हामी आजीवन नेता बन्ने छौँ, जसले नेपालका सबै बालबालिकाका लागि गुणस्तरीय शिक्षा सुनिश्चित गर्न काम गर्दछन्।

TFN एक नेता बन्ने र आफू र अरुको लागि सफलता प्राप्त गर्ने दिशामा काम गर्ने बारे हो। यसले हामीलाई उत्कृष्टता लिन चारवटा नेतृत्व विकास ट्र्याकहरू मध्ये एक छनोट गर्न मद्दत गर्दछ। फेलोशिपले हाम्रा लागि चुनौतीपूर्ण र इनामदायी अवसर प्रदान गर्दछ जुन प्रभावको प्रभावको साथ हाम्रा कौशलताहरू विकास गर्न चाहन्छन्।

फेलोशिपको बखत हामीसँग नेतृत्व कोर्सहरू अनुसरण गर्ने अवसर हुनेछ। यी पाठ्यक्रमहरूले निम्न क्षेत्रहरू बारेको हाम्रो समझलाई विकास गर्न र पोस्ट-फेलोशिप जीवनको लागि तयारी गर्ने अवसर प्रदान गर्दछ।

- सामाजिक उद्यमशीलता
- उद्यमशीलता / लघु व्यवसाय विकास
- सरकार, नीति, र वकालत
- शिक्षा र स्कूल नेतृत्व
- नेपाल फेलोशिपका लागि सिकाउनुहोस्

यसैले म TFN मा सामिल हुन व्यक्तिगत रुपमा योगदान पुर्‍याउने छ दुई वर्ष पूर्ण सरकारी प्रतिबद्धता वा सरकारी स्कूल वा सामुदायिक विद्यालयहरूको सेवा गर्न, काठमाडौं उपत्यका बाहिरका ठाउँको नृविज्ञानको बारेमा जान्न र नयाँ ठाउँहरू भ्रमण गर्ने मेरो शौक पूरा गर्न।