Categories
Business

जर्मनीले ठूलो नयाँ उत्तेजक स्प्लर्जको एक हिस्साको रूपमा इलेक्ट्रिक कारहरूको लागि नगद प्रदान गर्यो


Text to Speech

लन्डन (CNN व्यवसाय) जर्मनीले ठूला आर्थिक उत्तेजना प्याकेजको हिस्साको रूपमा इलेक्ट्रिक कारको मूल्य घटाउने सब्सिडीमा अरबौं युरो खर्च गरिरहेको छ जसले फोक्सवैगन जस्ता वाहन निर्मातालाई वातावरणको लागि राम्रो हुने सवारी साधन बेच्न सहयोग पुर्‍याउन सक्छ।

जर्मन सरकारले विद्युतीय सवारी साधनहरुमा विद्यमान अनुदानलाई € ६००० डलर ($६७२० ) मा दोउब्ले ४०,००० डलर ($ ४४,८०० डलर) पुर्‍याउनेछ, चान्सलर एन्जेला मार्केलको क्रिश्चियन डेमोक्रेटिक युनियन पार्टीले जनाएको छ। कुल प्रोत्साहन बढाउँदछ निर्माताहरू € ९,००० सम्म ($ १०,०८० ) जब निर्माणकर्ताहरूको अवस्थित योगदान समावेश छ।

सम्भावित कार खरिदकर्ताहरूले पनि देशको बिक्री कर अस्थायी कटौतीबाट १६% बाट १९ % सम्म लाभान्वित हुनेछन्।

फोक्सवैगनले बिल्लिओन अर्ब डलर हिट लिन्छ तर अझै यो वर्ष नाफा हुने अपेक्षा गर्दछ

 

यी प्रोत्साहनहरू बुधवार ढिलो जर्मन सरकारले स्वीकृत € १३० अरब डलर ($ १४५ अरब डलर) प्याकेजको हिस्सा हो।

यो कोरोनाभाइरस महामारीको प्रभावबाट युरोपको सबैभन्दा ठूलो अर्थव्यवस्था सुधार गर्न सहयोग गर्नको लागि डिजाइन गरिएको हो। इलेक्ट्रिक कारहरूका लागि अनुदान २.२ बिलियन

समग्र प्रोत्साहन प्याकेज देशको वार्षिक आर्थिक उत्पादनको ४ % हो। पहिले घोषणा गरिएको खर्च र कर ब्रेकको साथ जोड्दा, जर्मनीमा आपतकालीन प्रेरणाको कुल राशि अब जीडीपीको पूर्ण १४ % पुगेको छ।

जर्मनीका कार निर्माताहरूले फोक्सवैगनलगायत बढी इलेक्ट्रिक कारहरू निर्माण र बेच्न प्रोत्साहनका लागि प्रोत्साहनहरू लिन सकिन्छ। फोक्सवैगन, जसको अडी, पोर्श, एसियाट र स्कोडाको स्वामित्व रहेको छ, २०२४ सम्ममा विद्युत् विकासमा बिल्लिओन € ३३ बिलियन ($ ३७ बिलियन डलर) खर्च गर्ने योजना बनाउँदै छ, नयाँ पूर्वाधार र ब्याट्री उत्पादन चार्ज सहितको नयाँ व्यवसाय क्षेत्रमा विस्तार गर्ने।

अनिवार्य क्रेडिट: एक्शन प्रेस / शटरस्टक द्वारा फोटो (१०६२४५७६ k)
लुफ्तान्सा हवाईजहाज एयरपोर्ट, फ्रान्कफर्ट, जर्मनीमा अवस्थित गरियो
लुफ्थांसा एयरपोर्ट्स एयरपोर्ट, फ्र्यान्कफर्ट, जर्मनी - २५ अप्रिल २०२० मा मैदानमा

फोक्सवैगन (VLKAF) विश्वको सबैभन्दा ठूलो कार निर्माता हो, र यसले जर्मन अर्थतन्त्रमा एक बाहिरी भूमिका खेल्छ। कम्पनीले जर्मनीमा करीव , ३००,००० मानिसहरूलाई रोजगार दिईएको छ, र वोल्फ्सबर्गमा संसारको सब भन्दा ठूलो सहित देश मा २ २७ वटा बोटहरु संचालन गर्दछ। बीएमडब्ल्यू (BMWYY) र मर्सिडीज बेन्जको स्वामित्व गर्ने डेमलर (DDAIF) पनि स्वतन्त्र ब्रान्ड र पार्ट्स आपूर्तिकर्ता हुन् जसले देशको औद्योगिक रीढ़ बनाउँछ।

विश्वव्यापी अटो उद्योगले कोरोनाभाइरस महामारीको सुरु हुनु भन्दा पहिले नै दुई बर्ष गिरावट भएको बिक्रीको सामना गरिसकेको छ, जसले विश्वभरका कारखाना र डिलरशिपलाई बन्द गर्न बाध्य पारेको छ। यस वर्ष बिक्रीले क्लिफ छोड्यो, र त्यहाँ ठूलो रिवाउन्डको केही संकेतहरू छन्।

वोक्सवगेनले वोल्फ्सबर्गमा विशाल प्लान्ट सहित कारखानाहरु पुनः खोल्यो, तर उद्योग दृष्टिकोण अत्यन्त गम्भीर छ। जर्मनीको इफो इन्स्टिच्युटको पछिल्लो सर्वेक्षण अनुसार यस देशका कार कम्पनीहरूले उनीहरूको हालको व्यापार अवस्था  विश्वव्यापी वित्तीय संकटको तुलनामा झन् खराब देख्दछन्। सन् १९९९ पछि माग कुनै पनि समय भन्दा कम छ।

जर्मन चान्सलर एन्जेला मार्केलले डेमलरको बुथमा मर्सिडीज भिजन ईक्यूएस कारको झ्यालमा झल्काउँछिन् जब उनले सेप्टेम्बर १२, २०१९ मा फ्रैंकफर्ट एम मेन, पश्चिमी जर्मनीको इंटरनेशनल अटो शो (आईएए) लाई औपचारिक रूपमा खोलेपछि फेयरग्राउन्डमा भ्रमण गरिरहेकी छिन्। - फ्रान्कफर्टको द्विवार्षिक अन्तर्राष्ट्रिय अटो शो (आईएए) जनताको लागि यसको ढोका खोल्छ, तर प्रमुख विदेशी कार निर्माताहरू टाढा बसिरहेका छन् जबकि जलवायु प्रदर्शनकर्ताहरू बाहिर मार्च - दबाब उद्योगको संकटको एक माइक्रोकोसम गठन गर्दै। (टोबियास स्क्वर्ज / एएफपी द्वारा फोटो) (फोटो क्रेडिट टुबिआस स्क्वर्ज / एएफपी गेट्टी छविहरू मार्फत पढ्नुपर्दछ)

"यो उद्योग अन्धकारको तहखाने मा तल छ, र यो केहि चरणहरु मा फिर्ता मा व्यवस्थित भए पनि, अझै प्रकाश को कुनै चिह्न छ," इफो मा सर्वेक्षण प्रमुख क्लाउस वोह्ल्रबे भन्छन्।

अझै, इलेक्ट्रिक कारहरूले पुनःबाउन्ड गर्न सक्दछन्। २०२० को पहिलो त्रैमासिकमा इलेक्ट्रिक सवारी साधन र प्लग-इन हाइब्रिडहरूको युरोपेली बजार ७२ % ले वृद्धि भएको अनुसन्धान फर्म क्यानालिसले जनाएको छ। दुई वाहन कोटिहरूले अब महादेशमा डेलिभर गरिएका सबै नयाँ कारहरूको ७ % भन्दा बढी बनाउँछन्।

वोल्फ्सबर्ग, जर्मनी - मार्च :१: जर्मनीको वोल्फ्सबर्गमा मार्च ,१, २०२० मा त्यहाँको कार उत्पादन अस्थायी रूपमा रोकेपछि फोक्सवैगन कारखाना खडा भयो। फोक्सवैगनले कोविद - १ कोरोनाभाइरसको प्रकोपको बीच अप्रिल १ सम्म जर्मनीमा कारखानाहरू बन्द गर्न विस्तार गरे (फोटो माजा हितिज / गेट्टी इमेजेज)

क्यानालिसका मोटर वाहनका प्रमुख विश्लेषक क्रिस जोन्सले भने कि महामारीको कारण हुने अवरोधका लागि इलेक्ट्रिक सवारीका लागि "प्रभावशाली" नतिजा अझ राम्रो हुने थियो। क्यानालिसका अनुसार जर्मनीको नयाँ सब्सिडी र पहिले नै लोकप्रिय मोडेलको विद्युतीय संस्करणको परिचयले प्रवृत्ति जारी राख्न सहयोग पुर्‍याउछ।

"बर्ग वर्षको वित्तीय बचत र जर्मन सार्वजनिक अनुपातमा भएको गिरावट पछि ... प्याकेजले एकपटक फेरि देखाउँदछ कि जर्मनी महत्वपूर्ण छ भने खर्च गर्न तयार छ र सक्षम छ," बेरेनबर्ग बैंकका होल्जर श्मिडींग भने।

- नाडाइन स्मिट, फ्रेड प्लीइटजेन र मार्क थम्पसनले रिपोर्टिंगमा योगदान पुर्‍याए।

स्रोत : https://edition.cnn.com

One reply on “जर्मनीले ठूलो नयाँ उत्तेजक स्प्लर्जको एक हिस्साको रूपमा इलेक्ट्रिक कारहरूको लागि नगद प्रदान गर्यो

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.